Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, en liten nøtt. Jeg vet ikke hva sangen heter, men har sett deler av musikkvideoen.

 

Jeg var på bowling og det gikk en video der.

 

Jeg mener mye av videoen var en man konturen av en man, konturen var farget helt sort.

Han danset og sang, lurer på om han kan ha forestilt en cowboy. Det var veldig mye oransje rundt mannen, dette var nok ørken, sol/solnedgang.

 

Musikken må ha vert Pop/dicso/EDM, ganske bra trykk og hastighet i melodien på refrenget. Det er en man som synger. videoen kan nok fort være noen år gammel.

Av en eller annen grunn minnet det meg om et pop band som var litt inn for en del år siden, men jeg husker ikke hva dem heter. Det var noen gutter og en jente, de var ganske eksentriske, men dette kan være et villspor.


Sorry om forklaringen suger lut, men hjernen min fortalte meg i ettertid at den likte låten, og da må alt taes fra fotografisk minne.

Lenke til kommentar

 

 

Leter etter en sang som bruker melodien til "Hard Knock Life" fra annie, mener det var noe med love moma.

Fint hvis noen har noen tips ;D

http://www.youtube.com/watch?v=gjjoXxvhImg

ikke den, den bruker kun melodien ikke noe av teksten hvis jeg husker riktig, var nå nylig på Mp3/p3 jeg hørte den, men finner den ikke :O

 

Fant den nå på Spotify, Mama Said

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Har fått deler av en melodi på hjernen nå, som jeg aldri har kunnet navnet på. Det eneste jeg husker er en del av melodien som kommer fra et orgel/fløyte/ocarina (!) (de har sikkert ikke brukt et "ekte instrument"). Ellers mener jeg å huske det var en dance/techno sang. Kan ikke huske om det var noe tekst i den. Den var populær i 2001/2002.

 

Dette er veldig tynt, men hvis noen kan komme på noe, så hadde jeg blitt glad. Google tar meg ikke så veldig langt.

Lenke til kommentar

Har fått deler av en melodi på hjernen nå, som jeg aldri har kunnet navnet på. Det eneste jeg husker er en del av melodien som kommer fra et orgel/fløyte/ocarina (!) (de har sikkert ikke brukt et "ekte instrument"). Ellers mener jeg å huske det var en dance/techno sang. Kan ikke huske om det var noe tekst i den. Den var populær i 2001/2002.

 

Dette er veldig tynt, men hvis noen kan komme på noe, så hadde jeg blitt glad. Google tar meg ikke så veldig langt.

 

 

*dykker i arkivet*

Typ originalen til dagens liknende låter?

 

http://youtu.be/nQ6SIUBebgY

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar

Har ikke tilgang til annet enn mobil atm så spør her:
Hva heter den klassiske sangen som den der plastelina figuren i telenor reklamen, heter?

 

Edit: heh.. ikke et svar på noe jeg trodde var ganske bankers å få svar på.

Det var uansett royal philharmonic orchestra symphony no 9 in d minor.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...