Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg trenger hjelp av noen som har en tidlig dobbel-cd av P4 julealbum. Jeg husker ikke tittelen på låta, og klarer ikke finne den igjen noen steder, men jeg har den skikkelig på hjernen.

 

Det er en låt sunget av 3 tidligere P4 ansatte, og starten av teksten er

Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen. Nå møtes alle vi. I gater og butikker sånnt no er så trivelig... ...

Lenke til kommentar

Tror jeg trenger hjelp av noen som har en tidlig dobbel-cd av P4 julealbum. Jeg husker ikke tittelen på låta, og klarer ikke finne den igjen noen steder, men jeg har den skikkelig på hjernen.

 

Det er en låt sunget av 3 tidligere P4 ansatte, og starten av teksten er

 

Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen. Nå møtes alle vi. I gater og butikker sånnt no er så trivelig... ...

 

 

 

Har du prøvd å spørre på P4 sin facebookside? https://www.facebook.com/P4Lyden

Lenke til kommentar

Jeg er på en febrilsk jakt etter en låt av Rage Against The Machine som jeg hørte for mange år siden..

Den finnes ikke på noen av de ordinære albumene, men jeg mener å huske at den var på en eller annen singleskive de ga ut..

 

Det jeg husker er at låta var lang...12-minutter er det en bjelle som ringer her, men jeg er ikke helt sikker..

Låta er mer en "jam" enn en sang og vokalisten snakker mer enn han synger, om det er "sang" man kan kalle det..

Låta bygger seg gradvis opp og tar helt av etterhvert..

 

"Radio" er og noe som klinger kjent oppi hodet...veldig usikker..

 

Hjelp tas imot med stor takknemlighet, må bare høre den igjen :)

 

EDIT: Fant den endelig! litt vel mye politikk kanskje, men fet låt uansatt :wee:

Endret av FromValhalla
Lenke til kommentar

 

 

EDIT: Fant den endelig! litt vel mye politikk kanskje, men fet låt uansatt :wee:

 

Javel, og vil du dele låta med resten eller skal du sitte å ri på den? Kan være til hjelp for andre som søker etter samme låta en gang i framtiden...

 

Kjære tid...jeg var sikker på at jeg la ut linken jeg..

Beklager så mye, her er den

 

"Hadda be playing on the jukebox" - Live and rare.

 

Her får CIA og de andre onklene i USA kjørt seg :ph34r:

 

https://www.youtube.com/watch?v=b_qX5xpk8yk

Endret av FromValhalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som drar kjensel på den første sangen? :)

 

Edit: Nevermind.

 

 

Edit #2: Visste jeg hadde gitarriffet(?) fra et sted. Var Revolving Doors av Crazy Town. Men er usikker på om det er den riktige sangen.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hei!

 

På en av utestedene i byen, spilles det en utrolig kul sang. Problemet er at sangen har ingen tekst i seg, kun melodi. Lurer derfor på om noen har forslag til hvilken sang det kan være?

Har desverre veldig lite å gå etter, men det eneste jeg kan si, er at den er utrolig kul å danse til :)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne en halvgammel rapsang.
Husker ingenting fra teksten. Men jeg mener det er tre artister som medvirker, blant annet Timbaland.
I musikkvideoen ser man tre menn som har rømt fra fengsel, i fangedrakter med fotlenke som rømmer gjennom et sumpområde.

Kanskje litt lite å gå på, men håper noen der ute vet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne en halvgammel rapsang.

Husker ingenting fra teksten. Men jeg mener det er tre artister som medvirker, blant annet Timbaland.

I musikkvideoen ser man tre menn som har rømt fra fengsel, i fangedrakter med fotlenke som rømmer gjennom et sumpområde.

 

Kanskje litt lite å gå på, men håper noen der ute vet :)

Lenke til kommentar

Noen som kjenner navnet på låten som spilles litt for øyeblikket der det er en del tuba med i låten?

 

 

Litt fengende, og er litt enkel ( tror jeg?) siden det er tubaen ( eller hva det blåses i ) som står for mesteparten av lyden :)

 

Ten Walls - Walking With Elephants?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...