Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg#t=22

 

Deler ligner forferdelig på en annen sang som jeg ikke klarer å plassere, det er kanskje mest fremtredende fra 22-25ish.

 

Tror til og med at teksten er lik også: "love's a game".

 

Mye likt, Beyoncé - Halo ?

 

Men toneleie ligger mer på:

 

Avril Lavigne - Complicated

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar

Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm"

 

Noen som sitter på artist/sangnavn? smile.gif

 

- Novair

Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...?

Lenke til kommentar

 

Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm"

 

Noen som sitter på artist/sangnavn? smile.gif

 

- Novair

Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...?

 

Nja... Denne var vanskelig. Kan det være noe av Pedahl? Sjekk ut Sir Trøndelag av Pedahl, er noe i samme gate i alle fall.

Lenke til kommentar

 

Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm"

 

Noen som sitter på artist/sangnavn? smile.gif

 

- Novair

Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...