Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken Hellbillies sang jeg siterer fra ?

"jeg har både spring og innedo, men jeg finner ingen ro"

hørte den på radio, men de sa ikke navnet på sangen og jeg finner den ikke.

Hellbillies - So som so

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I swear, its true..... Også ett eller annet sier de i sangen. En dame og en mann. Er ikke så mye tekst i sangen, også kommer det noe techno greier innimellom. Kan tenke meg at teksten er fra en gammel låt eller noe. Noen som vet?

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet hva den sangen Netflix bruker i sine reklamer (bla på YouTube) nå om dagen heter? Har forsøkt å søke meg frem, men de bruker forskjellige sanger og reklamer på tvers av land, logisk nok.

Får ikke fatt på link.

Skrevet

trenger hjelp til å finne en sang.. eneste teksten jeg husker er: i need to know, i need to know.. mener den er ganske rolig og det er en dame som synger den..

Skrevet

trenger hjelp til å finne en sang.. eneste teksten jeg husker er: i need to know, i need to know.. mener den er ganske rolig og det er en dame som synger den..

Skrevet

Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm"

Noen som sitter på artist/sangnavn? smile.gif

- Novair

Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...?

Skrevet

Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm"

- Novair

Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...?

Nja... Denne var vanskelig. Kan det være noe av Pedahl? Sjekk ut Sir Trøndelag av Pedahl, er noe i samme gate i alle fall.

Skrevet

- Novair

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...