Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

noen som vet hva sangen som spilles når man starter playstation move?

 

også lurer jeg på den som på reklamen for luksesfellen sverige nå for tiden?

 

takk for svar.! :p

 

Denne?

Magnetic Man - Getting Nowhere ft. John Legend

 

takk for svar fant den på egenhånd var MGMT- Kids

 

leter forsatt etter playstation move sangen forsatt blank der

Endret av ZZZmich
Lenke til kommentar

Hei, lurer på hva denne sangen egentlig heter:

Har hørt originalen på radio, men den eneste jeg har funnet hittil er en politisk remake.

Hei, lurer på hva denne sangen egentlig heter:

Har hørt originalen på radio, men den eneste jeg har funnet hittil er en politisk remake.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne en låt som har vært i en reklame.

Husker dessverre ikke hvilken reklame, og når denne gikk, men jeg mener det var en litt "tøff" Dressmann-akig reklame.

 

Sangen er instrumental, med tydelige trommer, og en el-gitar som spiller bl.a. det jeg har prøvd å plystre her:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2381964/reklameplystring.m4a

 

Håper noen har noen forslag :)

Lenke til kommentar

Har prøvd alt men klarer ikke finne sangen.

 

 

Hørte en sang på radioen, svensk rap låt.

 

I refrenget sier dem "ta det lugnt"

 

2 andre setninger jeg snappet opp var "det går for fort dagan flyr forbi en" og "vi måste åka herifran nånstans"

 

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Har prøvd alt men klarer ikke finne sangen.

 

 

Hørte en sang på radioen, svensk rap låt.

 

I refrenget sier dem "ta det lugnt"

 

2 andre setninger jeg snappet opp var "det går for fort dagan flyr forbi en" og "vi måste åka herifran nånstans"

 

 

Noen som vet?

 

Kan det være denne: Ken Ring - Ta Det Lugnt

 

Hva heter sangen som spilles i filmen Dead sea. Sangen er rundt 16:20 (i filmen)

http://ffilms.org/tag/2014/page/2/ Link til siden hvor jeg ser filmen, bare spol dit for å høre den. Lurer ganske, var noe kjent med den, virka som noe linking park ellerno :b

 

Denne er jeg mer sikker på Josh Woodward - Fight The Sea

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lett forgjeves i en halvtimes tid etter en sang/artist nå uten hell. Trodde det var Sean Kingston, men finner ikke riktig sang, så det må være noen andre. Artisten jeg leter etter har forsåvidt heller ingen jamaica-aksent, men kan ligne litt utseendemessig (stor, tjukk afroamerikaner(?)). I musikkvideoen er det en liten gutt som forestiller artisten som liten og som prøver seg på en jente forgjeves. Var en stor hit for noen år tilbake. R&B-pop-musikk.

 

Noen som kan gi meg sjelefred?

CEELO GREEN!!!

 

Endret av Ksungam
Lenke til kommentar

Hei, jeg leter etter en sang jeg hørte på radioen i helgen. Hadde jeg visst om denne tråden i går kunne jeg nok gitt en del relevant informasjon, men i dag er jeg nesten helt blank, husker den ikke igjen. En jeg drakk med mente det var "In my dreams" av TNT men det var tydeligvis helt feil. Det er ikke In my Dreams av Wig Wam, men den har litt samme stemning, mye fart og mye som skjer liksom.
Mener refrenget var noe om "in my dreams", "in the streets" eller noe lignende. Det var noen litt distinkte noter inni der som hørtes ut som en slags stjerneglimt eller noe (tenk tegnefilm). Rimelig sikker på at det er snakk om en 80-90-tallssang, og det er den typen praktisk talt alle har hørt minst et par ganger før.

Kunne nesten vert en slags blanding av maiden, genesis eller lignende. Beklager hvis dette er for lite å gå på, stor internettcookie om noen klarer å finne ut av det!

Lenke til kommentar

Lydklipp fra "To grådige Italienere".

Jeg har hørt gjennom alt av italienske komponister, Valdi har noen partier som ligner, men ikke helt treff.

Imdb har ingenting, Youtubekommentarfeltet har ingenting, bare fullt av folk som spør, Shazam funker ikke, Soundhound funker ikke, og et nettsted med rytme- og keyboardgjenkjenning funker ikke.

 

Klippet starter på 8:50

litt problemer med embed, legger ved en vanlig link: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=z37zAL1ZZfs#t=527

 

Lenke til kommentar

Jeg hørte en Ringetine tilfeldig på butikken en dag, og har lenge lurt på hvor det klippet er hentet. Hører klippet en sjelden gang på radio også. Høres ut som en mann som synger "opera" uten at det er det. Ingen spesifik tekst i klippet, men lalalalalala og noe annet etter det, og på slutten synger Han hahaha-ha 2 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...