Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

 

Jeg hørte en Ringetine tilfeldig på butikken en dag, og har lenge lurt på hvor det klippet er hentet. Hører klippet en sjelden gang på radio også. Høres ut som en mann som synger "opera" uten at det er det. Ingen spesifik tekst i klippet, men lalalalalala og noe annet etter det, og på slutten synger Han hahaha-ha 2 ganger.

Denne?

 

http://youtu.be/sTSA_sWGM44

Der var den jo ! Noen som vet hva jeg skal søke for å finne den på zedge appen.? Jeg vet den er der, men husker ikke hva tittel er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å si hva den heter og hvem som fremfører så blir det lettere å lete ?

Ja beklager, det burde jeg ha tenkt på, Hardboiled Rice! Sangen heter 3 piece, er skrevet av Ron Thal (Bumblefoot) og featurer E Meleo på vokal.

 

Etter videre googling fant jeg til slutt hele sangen, den finnes på en cd med det fengende navnet " Disc # CAR356A Rap & Hip Hop". Sangen kan høres her: m.unippm.cn/Browse/Labels/CD%20Listing/CD%20Details.aspx?cdId=5183

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært innom denne nyttige tråden her.

 

Here goes:

 

På National Rap Show (NRK P3), fredag kveld 5. september, spillte de en sang det hadde vært artig å høre igjen. Vel, det var både en mannlig rapper og en kvinnelig sanger, hun sa blandt annet "give me dick" og lignende. Og etter sangen sa programlederen at artisten hadde gått litt lenger enn vanlig denne gangen..

 

Prøvd å se deler av sendingen som gikk på nett-tv igjen, men tror bare musikken som ble spillt live kom med på den sendingen, og NRS har så vidt jeg ser ikke spillelister for programmene sine på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...