Gå til innhold

– Neste Call of Duty-spill blir det mest kreative noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW

Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

 

 

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mimrer tilbake til tiden da alle spillte CoD4, good times. Da var CoD the shit, nå er det blant majoriteten; shit :tease:

 

CoD 4 MW1 var en liten revolusjon da det kom ut i '07. Spillet kom som lyn fra klar himmel, og jeg husker ikke å noen gang før hatt det så morsomt på en online fps på public servere før. Airstrikes, perks, helikopter, achivements, xp osv.

 

CoD har nå derimot blitt hat-objekt nr 1, og denne kua har blitt melket så hardt at det kommer ut blod. CoD er big business; stivpyntede forretningsfolk som kun tenker profitt dreper sakte men sikkert denne franchisen, akkurat som med Guitar Hero serien.

 

Jeg ser bare på Steam statistikkene (som forøvrig kun gjelder PC utgavene av spill), at CoD Ghosts hadde nesten 8000 spillere pålogget samtidig i dag. Øverst er Dota 2 med litt over 700 000 spillere, og rett nedenfor CS GO med rett over 130 000 spillere pålogget samtidig i dag. Av en eller annen grunn svikter folket CoD, til og med Black Ops 2 og Modern Warfare 3 hadde mer spillere samtidig på Steam i dag enn Ghosts.

 

Jeg for min del har gått over til CS GO.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW
Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

Djises, unge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mimrer tilbake til tiden da alle spillte CoD4, good times. Da var CoD the shit, nå er det blant majoriteten; shit :tease:

 

CoD 4 MW1 var en liten revolusjon da det kom ut i '07. Spillet kom som lyn fra klar himmel, og jeg husker ikke å noen gang før hatt det så morsomt på en online fps på public servere før. Airstrikes, perks, helikopter, achivements, xp osv.

 

CoD har nå derimot blitt hat-objekt nr 1, og denne kua har blitt melket så hardt at det kommer ut blod. CoD er big business; stivpyntede forretningsfolk som kun tenker profitt dreper sakte men sikkert denne franchisen, akkurat som med Guitar Hero serien.

 

Jeg ser bare på Steam statistikkene (som forøvrig kun gjelder PC utgavene av spill), at CoD Ghosts hadde nesten 8000 spillere pålogget samtidig i dag. Øverst er Dota 2 med litt over 700 000 spillere, og rett nedenfor CS GO med rett over 130 000 spillere pålogget samtidig i dag. Av en eller annen grunn svikter folket CoD, til og med Black Ops 2 og Modern Warfare 3 hadde mer spillere samtidig på Steam i dag enn Ghosts.

 

Jeg for min del har gått over til CS GO.

Er fordi de har gått altfor mye vekk fra den grunnleggende formelen som gjorde COD så populært som det var.

 

Det er en blanding av grådighet, og altfor mange dressmenn som skal være innblanda i avgjørelser tilslutt , som tar knekken på store serier som har fått suksess.

 

Samme skjedde med Socom fra 3ern og utover, og nå er det helt borte. Heldigvis har David sears tatt tak og kommer med den spirituelle oppfølgeren til Socom 1 og 2 iform av H-Hour i 2015.

 

Counter Strike er et fint eksempel på en serie som har klart å holde seg i tøylene og ikke klusse med den grunnleggende formelen atlfor mye, noe som da gjør at de fortsatt kan holde koken. Dog setter jeg et spørsmålstegn ved flere av avgjørelsene på CS GO.

 

Blizzard prøver å rette opp WoW nå etter at de har klussa for mye med formelen som gav dem suksess og populariteten har dalt ned, spørsmålet er bare om Draenor expansion pakka kommer litt for sent og om den i det hele tatt klarer å "fikse" nok til at folk blir overbevist.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW
Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

Djises, unge.

 

Hatt en litt dårlig dag, KommanderKeen?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW
Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

Djises, unge.

 

Hatt en litt dårlig dag, KommanderKeen?

 

 

Tja, internett har den effekten på meg. Er tungt å miste troen på menneskeheten på en daglig basis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW
Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

Djises, unge.

 

Hatt en litt dårlig dag, KommanderKeen?

 

 

Tja, internett har den effekten på meg. Er tungt å miste troen på menneskeheten på en daglig basis.

 

 

Reflektert er du ikke?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

bra at du viser vei med en viktig og konstruktiv kommentar da. AtW
Jeg visste en slik kommentar kom, og det måtte jo bare være deg. Så forutsigbar.

Ja og? Jeg har ingenting imot å være forutsigbar i å kritisere dårlige argument. Jeg synes tvert imot det er fint å være forutsigbar på endel ting.

 

AtW

Djises, unge.

Hatt en litt dårlig dag, KommanderKeen?

Tja, internett har den effekten på meg. Er tungt å miste troen på menneskeheten på en daglig basis.

Reflektert er du ikke?

Tør vel påstå at jeg nesten er for reflektert.

Lenke til kommentar

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Hvorfor fikse noe som fungerer bra? Langt mer økonomisk å bruke samme spillmotor istedet for å kaste bort millioner på en ny spillmotor :wee:

 

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

Utdyp er du snill :)

Lenke til kommentar

 

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Hvorfor fikse noe som fungerer bra? Langt mer økonomisk å bruke samme spillmotor istedet for å kaste bort millioner på en ny spillmotor :wee:

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

Utdyp er du snill :)

Kommentarene står vel på egne bein. Men kort sagt, er så lei av den type hånlige og barnslige kommentarer som ikke har annet mål enn har kg latterliggjøring. Liker man ikke COD er det helt fint. Jeg gjør egentlig ikke det heller. Men man kan jo oppføre seg sånn høvelig likevel.

Lenke til kommentar

 

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Hvorfor fikse noe som fungerer bra? Langt mer økonomisk å bruke samme spillmotor istedet for å kaste bort millioner på en ny spillmotor :wee:

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

Utdyp er du snill :)

Kommentarene står vel på egne bein. Men kort sagt, er så lei av den type hånlige og barnslige kommentarer som ikke har annet mål enn har kg latterliggjøring. Liker man ikke COD er det helt fint. Jeg gjør egentlig ikke det heller. Men man kan jo oppføre seg sånn høvelig likevel.

 

 

Om du er lei av den type kommentarer, så vil jeg anbefale deg å rydde opp i eget rede i første omgang. Din argumentasjonstone er ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Hvorfor fikse noe som fungerer bra? Langt mer økonomisk å bruke samme spillmotor istedet for å kaste bort millioner på en ny spillmotor :wee:

Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her.

Utdyp er du snill :)
Kommentarene står vel på egne bein. Men kort sagt, er så lei av den type hånlige og barnslige kommentarer som ikke har annet mål enn har kg latterliggjøring. Liker man ikke COD er det helt fint. Jeg gjør egentlig ikke det heller. Men man kan jo oppføre seg sånn høvelig likevel.

Om du er lei av den type kommentarer, så vil jeg anbefale deg å rydde opp i eget rede i første omgang. Din argumentasjonstone er ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse.

 

AtW

Det må jeg respektfullt si meg uenig i. "Hva med deg selv"-argumenter er forsåvidt noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar

Årets COD blir helt nytt og utrolig kreativt!

 

- Fiskene kan faktisk svømme i 3(!) akser denne gangen!

- Bikkjene kan i tillegg til å bjeffe, knurre, løpe og sitte også faktisk (!) sitte BAMSE!

-Geværene og pistolene i spillet vil også gå fra side til side, og ikke bare opp og ned i animasjon av løping.

-Spillerne kan ta på seg, snøre og løsne på skoene. De har dedikert et helt kapittel til viktigheten av tørre sokker og skobytte.

-I tillegg har de flere extrabrett hvor spillerne kan simulere at de sitter på jobb og skriver en rapport som de må levere til sjefen innen kl.16. Tanken er at de kan konkurere om hvem som har den beste tida for rapporten innen kortest mulig tid, via det helt splitter nye interfacet mot vennene sine.

-På toppen av alt dette er det krydret ordentlig med pølseboder på hemmelige områder over alle brett, og de 1000 første som finner alle sammen, får alle 15 expansionpakkene og hele 6mnd med basic abbonement helt gratis.

 

Kreativiteten tar ingen ende.

Lenke til kommentar

 

Om du er lei av den type kommentarer, så vil jeg anbefale deg å rydde opp i eget rede i første omgang. Din argumentasjonstone er ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse.

Det må jeg respektfullt si meg uenig i.

Her viser du jo nøyaktig hvorfor AtW mener din argumentasjonsmetode ikke er et eksempel til etterfølgelse: du er uenig, men du kommer ikke med resonnement som forklarer hvorfor, ei heller bruker du sitater eller annet bevis for å vise hvorfor du er uenig...

 

"Hva med deg selv"-argumenter er forsåvidt noe av det verste jeg vet.

Når du argumenterer Ad Hominem kan du forvente å få det i retur, sånn fungerer mennesket.

Lenke til kommentar

 

 

Om du er lei av den type kommentarer, så vil jeg anbefale deg å rydde opp i eget rede i første omgang. Din argumentasjonstone er ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse.

Det må jeg respektfullt si meg uenig i.

Her viser du jo nøyaktig hvorfor AtW mener din argumentasjonsmetode ikke er et eksempel til etterfølgelse: du er uenig, men du kommer ikke med resonnement som forklarer hvorfor, ei heller bruker du sitater eller annet bevis for å vise hvorfor du er uenig...

 

"Hva med deg selv"-argumenter er forsåvidt noe av det verste jeg vet.

Når du argumenterer Ad Hominem kan du forvente å få det i retur, sånn fungerer mennesket.

 

 

Hele min historikk er begrunnelse for mitt argument, det sier seg vel selv. Forventer ingenting jeg. Om mennesket fungerer i det hele tatt er jo også noe å diskutere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...