Gå til innhold

– Neste Call of Duty-spill blir det mest kreative noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Om du er lei av den type kommentarer, så vil jeg anbefale deg å rydde opp i eget rede i første omgang. Din argumentasjonstone er ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse.

Det må jeg respektfullt si meg uenig i.
Her viser du jo nøyaktig hvorfor AtW mener din argumentasjonsmetode ikke er et eksempel til etterfølgelse: du er uenig, men du kommer ikke med resonnement som forklarer hvorfor, ei heller bruker du sitater eller annet bevis for å vise hvorfor du er uenig...

"Hva med deg selv"-argumenter er forsåvidt noe av det verste jeg vet.

Når du argumenterer Ad Hominem kan du forvente å få det i retur, sånn fungerer mennesket.

Hele min historikk er begrunnelse for mitt argument, det sier seg vel selv. Forventer ingenting jeg. Om mennesket fungerer i det hele tatt er jo også noe å diskutere.

http://www.ldolphin.org/pyramid.html

Lenke til kommentar

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Og hva har du i tankene? ID Tech 6 er i utvikling så vidt jeg har skjønt, og IW motoren er vel basert på dens teknologi?

 

IW Engine er en fork ut fra idTech 3, idTech 4/5/6 har lite til felles med IW Engine.

Lenke til kommentar

 

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Og hva har du i tankene? ID Tech 6 er i utvikling så vidt jeg har skjønt, og IW motoren er vel basert på dens teknologi?

 

IW Engine er en fork ut fra idTech 3, idTech 4/5/6 har lite til felles med IW Engine.

 

Da har jeg tydelig missforstått.

Lenke til kommentar

 

Det er på tide at de går bort fra IW Engine og bytter grafikkmotor. Det kommer de selvfølgelig ikke til å gjøre, though.

Og hva har du i tankene? ID Tech 6 er i utvikling så vidt jeg har skjønt, og IW motoren er vel basert på dens teknologi?

 

 

ID Tech er noe helt annet som sagt. Jeg mener kun at de burde gått bort / oppgradert fra en motor som har røtter fra Quake 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...