Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

cdon.no har nå 50% på LG 4gs, fra 3000 til 1500. Godt tilbud?

 

G4s er laaaaangt ifra det samme som G4. Ikke i nærheten av å være verdt noe mer enn 1000 kr spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg vil si nei, ikke nå lenger. Du får langt bedre for omtrent samme prisen. Den er langt ifra dårlig, men som sagt du får bedre

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

 

Eventuelt Moto G4 (1990,-) eller g4 plus (2490,-), ikke allverdens CPU/GPU kraft, men god allround pakke med tanke på kamera kvalitet, batteritid og å få relativt raske android oppdateringer.

 

Hvor finner du G4 til 1990,- ? Huawei P9 Lite er også på tilbud 2489,- Expert.

 

 

:hmm:  Ser prisen er skrudd opp nå ja. Netonnet hadde den til 1990,- når den ble lansert.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Expert kjører 20% om man bruker DnB mastercard fram til og med lørdag. Denne gang gjelder det både fysisk butikk og nettbutikk.

 

Det betyr at det bl.a. er mulig å kjøpe følgende til ca, dersom nøyaktig pris er viktig får dere regne selv.

 

Huawei P9 ca 4000,-

Samsung S7 ca 5000,-

HTC 10 ca 5900,-

LG G5 ca 4900,-

Sony Z5 compact ca 3200,-

 

Lenke til kommentar

Expert kjører 20% om man bruker DnB mastercard fram til og med lørdag. Denne gang gjelder det både fysisk butikk og nettbutikk.

 

Det betyr at det bl.a. er mulig å kjøpe følgende til ca, dersom nøyaktig pris er viktig får dere regne selv.

 

Huawei P9 ca 4000,-

Samsung S7 ca 5000,-

HTC 10 ca 5900,-

LG G5 ca 4900,-

Sony Z5 compact ca 3200,-

 

https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html

Endret av nor50
Lenke til kommentar

CDON.no selger denne helga Nexus 5X 32GB til 2390,-

 

Jeg var så uheldig at jeg bestilte den i går for 2690 fra samme butikk, så nå er det lagt inn en ny bestilling slik at den gamle går i retur...

Men helt håpløs kundeservice, de ville ikke gi meg refusjon på allerede bestilt telefon, jeg var nødt til å gjøre en ny bestilling :(

Tullete gjort av de det koster deg 160,- å sende den i retur blir ikke rare gevinsten igjen dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...