Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Blir nesten skremt over oppførselen til Casper, han er forferdelig selvgod og syns det er morsomt at andre gråter og har det dårlig :confused: . Nei, jeg stortrivdes da han ble sendt ut! Good riddance! Var visst ikke så stas at ANDRE kjørte et dobbelspill, nei.. haha.

 

Spent på hvem Aslan er, håper ikke det er noen som blir sendt inn igjen og gjenoppstår fra de døde, som Aslan gjør.. vil ha ny jente!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig litt trua på PH igjen. Fy faen for en slitsom type Casper er. Jeg takler deltakere som HKR* som faktisk har litt kjennskap til spillet, men Casper er jo helt blåst. Kan faktisk ikke huske en eneste samtale der han ikke pratet dritt om andre. Får håpe han ble sendt med første fly hjem igjen, gir opp hele opplegget om han skulle få en ny sjanse.

 

Ikke bare er Ann Marielle den desidert peneste, men hun er også eneste med litt hjerneceller. Flott med folk som har bein i nesa. Får håpe trekløveren sikter seg på å få ut Siri i neste omgang, gud bedre for en døll person.

 

* Han Kristian Rene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er helt sjokkert over folka tv3 har valgt ut. Ikke har de personlighet som egner seg til et underholdningsprogram og ikke utseende(kanskje litt slemt, men se på simone da;SSS). Håper de gamle ryker ut fort som fy og at det som kommer er på et litt høyere nivå både personlighet og utseeendemessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte viaplay forrige uke, angrer nesten litt, nå får jeg jo ikke diskutert episodene her inne:( Og spoilertråden virker ikke særlig aktiv. Men har ikke sett mandagens episode enda så kan diskutere litt nå ;D

 

Må si at Lord Sørseth er den feteste gutten der inne. Alt han sier er jo gull! Forøvrig teit av produsentene og sende Anne mariell inn igjen. Siden hun faktisk tapte duellen.. Enda teitere at hun også skulle få en fredning..

Lenke til kommentar

Ombestemte produsentene seg eller, de ville heller ha Amy/Siri ut enn Ann Marielle? Litt merkelig når AM blir sendt ut, for å komme inn og sende ut en jente. Har det ikke tidligere vært sånn at den med fredning har måttet gå først, sånn at det ikke blir som i dag, at den med fredning egentlig har makt til å sende ut hvem hun vil? Og BTW, rart at det ikke står hvilken kommune deltakerne kommer fra. Som Christer så burde det ha stått Bærum, i stedet for Gjettum. Man må jo være geografinerd på nivå med Drillo om man skal ha oversikt over hvor deltakerne kommer fra. BTW2: hun nye deltakeren er nesten like kjedelig som Amy, jeezus så dårlig casting det er i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig teit av produsentene og sende Anne mariell inn igjen. Siden hun faktisk tapte duellen.. Enda teitere at hun også skulle få en fredning..

 

Tipper det var pga. han nye duden fikk makt. Sommeren kom tilbake, og de gode "vant". Hadde Siri fått flest stemmer på pandoras-greia hadde nok ikke Ann Marielle kommet inn igjen.. men det er bare min teori.

Syns det var veldig bra at Ann Marielle kom inn igjen, men fredningen var vel ikke nødvendig.. men men.. Siri er ute og det er jo flott. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...