Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

 

Det at deltakerne virker mer oppegående og normale i år, tror jeg for min egen del er litt av problemet med årets sesong også. Det er mangel på folk som skiller seg ut voldsomt mye. Audun er vel kanskje det nærmeste så langt, sammen med Aurora. Totalt sett syns jeg de blir for kjedelige og fargeløse. Fjorårets sesong hadde massevis av typer og spesielle personligheter, og nettopp derfor var den sesongen så utrolig bra og minneverdig.

 

Nettopp, det hele blir så blasst og pinglete i år. Og det rakner og blekner fullstendig. Men jeg fortsetter i god tro å følge med :)

Nja, av en eller annen merkelig grunn så er Ann Marielle en slags trigger for at folk begynner å oppføre seg jævlig. Og at enkelte skriver at det ikke har blitt spilt noe særlig er jo direkte feil. Er bare sånn ca 3 igjen fra den gamle gjengen nå. Audun ser jo ut til å plutselig ha blitt en del av den andre grupperingen. Og Ann Mariell har jo virkelig sin del av æren for å nesten være kvitt alle de originale deltakerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte og unødvendige innlegg som bryter med trådens regler er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema eller bryter med trådens regler om å ikke komme med spoilere. Les gjerne retningslinjene §1..

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...