Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har sett alle episodene, og nei jeg har tydeligvis ikke sett det samme som deg. Men greit nok lol

Jeg er enig med deg, jeg har ikke sett det som Traktazero føler han/hun har sett. Det jeg har sett er at noen har hatt sterkere personlighet enn andre og reagert mye kraftigere når de har opplevd det de mener er en urettferdighet. De har da dratt med andre deltakere som har følgt strømmen. Og så har de gått inn for at disse andre deltakerne som har påført dem den påståtte urettferdigheten er dårligere og mer skitne spillere/mennesker enn andre. På denne måten legger de mer merke til ting som støtter opp deres tanker og ignorerer ting som går i mot deres meninger og tanker. De andre deltakerne som blitt stemplet som dårlige og mer skitne enn de andre har ikke reagert på den samme måten når urettferdighet har hendt dem. Syntes de alltid har tatt det på en mye mer moden og ordentlig måte. Bortsett fra det tilfellet med tannbørsten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Simone har jo vært grusom, en sann plage og ett stort irritasjonsmoment hele jævla veien. At hun ble så lenge som hun faktisk ble er en bragd i seg selv. Og når de skulle argumentere for hvem som skulle sjekk inn igjen i finaleuken? Off :D

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du mener at Simone ikke oppfører seg som white trash? Lurer på hva du har sett på, for Paradise Hotel er det i hvert fall ikke.

Har du et konkret eksempel på når S har oppført seg whitetrashy?

A2M før alle operasjonene så ut som en oppblåst, sjeløyd fisk på land

313g7m0.jpg

 

Aurora snakker om klasse og løfter sikkert lillefingeren når hun drikker kamillete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle jeg definert white trash hadde den generelle væremåten til Simone vært rimelig nære fasiten, men jeg får trekke frem det første jurymøtet som toppen av kransekaka. Simone var generelt en ganske uspiselig person, og hun ble jo bare verre og verre utover i spillet. Fysj.

 

Skal sies, Lene Angelica var soleklart mest white trash av samtlige på hotellet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du mener at Simone ikke oppfører seg som white trash? Lurer på hva du har sett på, for Paradise Hotel er det i hvert fall ikke.

Har du et konkret eksempel på når S har oppført seg whitetrashy?

A2M før alle operasjonene så ut som en oppblåst, sjeløyd fisk på land

313g7m0.jpg

 

Aurora snakker om klasse og løfter sikkert lillefingeren når hun drikker kamillete.

 

Hva er whitetrashy for deg? Og hvorfor komme med kommentarer som "A2M før alle operasjonene så ut som en oppblåst, sjeløyd fisk på land". Hva ønsker du å vise oss med dette? Du spurte om eksempler på når Simone har oppført seg som "whitetrash" har du noen konkrete eksaempler på Aurora og Ann Mariell? Når det gjelder AM kommer jeg ikke på noe annet enn det med tannbørsten... Du vet jo hva jeg står for om du leser min litt lengre kommentar over her. Syntes det er interessant hvordan du har dannet deg de tanker og meninger du ytrer her...

Endret av piratentim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...