Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maria spilte jo med Aurora og Siri. Og Christer ble jo forsøkt sold out med første anledning. Så han bør skjønne at å spille med Casper som er en del av den klikken ikke er noe lurt. Han bør spille med Ann Marielle og Mats. For de førstnevnte kan jo finne på hva som helst. Any thoughts?

Lenke til kommentar

Jeez, det er mange kjipe folk på hotellet i år. Håper de kjedeligste folka (Ole Fredrick, Amy og Morten) ryker ut relativt raskt.

Dramaqueens som Aurora og Ann-Marielle og i tillegg de syke personlighetene Casper og Lorden er de som gjør programmet verdt å se akkurat nå!

Lenke til kommentar

Dette er det tammeste jeg noensinne har sett. Faen for en ubrukelig gjeng, null underholdningsverdi, også skal de i tillegg være stygge som uvær alle som en. Håpløst. Hva skjer med null festing, og kun "spill"? Hvis dette ikke tar seg opp snart håper jeg dette blir siste sesong.. Casper er kanskje den dummeste personen jeg har sett, lurer på hvor personligheten hans har tatt veien. Verdens tammeste type. Håper Aurora knekker begge beina, har ikke noe særlig mye mer å si der.

 

Nei, her har TV3 gjort en forferdelig jobb. Får krysse fingrene for at det blir mer Audun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er det tammeste jeg noensinne har sett. Faen for en ubrukelig gjeng, null underholdningsverdi, også skal de i tillegg være stygge som uvær alle som en. Håpløst. Hva skjer med null festing, og kun "spill"? Hvis dette ikke tar seg opp snart håper jeg dette blir siste sesong.. Casper er kanskje den dummeste personen jeg har sett, lurer på hvor personligheten hans har tatt veien. Verdens tammeste type. Håper Aurora knekker begge beina, har ikke noe særlig mye mer å si der.

 

Nei, her har TV3 gjort en forferdelig jobb. Får krysse fingrene for at det blir mer Audun.

Audun? Vi har jo knapt sett noe til han og en av gangene han har sagt noe, har det vært for å slenge dritt.

Lenke til kommentar

 

 

Audun? Vi har jo knapt sett noe til han og en av gangene han har sagt noe, har det vært for å slenge dritt.

 

 

Jepp, alt for lite av han dessverre. Synes fortsett det lille vi har sett er gull, tror han bare kødder hele veien egentlig. Men i stedet brukes 90% av tiden på ekle, dumme Aurora som såvidt klarer å stable en fullstendig setning på beina.

Lenke til kommentar

Herregud. Hvis folka der inne hadde litt hjerneceller, hadde det bare vært for Morten å å inngå en avtale slik at Morten står med Ann Mariel, og Mads står hos Siri, bare for torsdagens parsermino såklart. Da hadde de greid å få ut Casper. Slik det ser ut nå er planen til Morten å stelle seg bak Ann Mariel, uten å ha luftet planen som jeg nevnte over, go da ryker han såklart, da Ann Mariel velger Mads...

Lenke til kommentar

For noen grusomme dag 1. deltagere det er i år. Føler ikke noe til overs for noen av de pga. måten de rotter seg sammen på egentlig, ikke at det er uvanlig i denne serien her. Men måte det blir gjort på i år får meg til å ønske alle sammen rett ut av hotellet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvem er det dere holder med inne på hotellet? :)

Lord Audun!! :)

 

 

Lorden viser klare tegn til antisoial atferd, blant annet når han skulle få Aurora til å grine. Han har hittil ikke vist spor av empati, og ville nok i gamle dager muligens gått under begrepet "psykopat". Det ta han tror at en tittel til 168 kroner skulle gjøre noe forskjell gjør også at jeg stusser en smule på hvor mange skruer som er løs i det hodet:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...