Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare synd at ekte mannfolk ikke liker kjerringer som syter...

 

Syter ja.. syter om at gutter må slutte å være jålebukker, også tar du deg nær av det, da sier du vel egentlig selv at du er nettopp den type person jeg snakker om her i tråden.

 

 

Om det gjør meg til ei sytekjerring så tar jeg det som et kompliment!TAKK

Lenke til kommentar

Haha! Noen folk eier jo ikke humor, og synes tydeligvis at det er viktig å sitte på sin høye hest og representere Politisk Korrekt For Alle Penga . Neida, kan ikke innrømme at TS faktisk har noen gode poeng her og der. For all del, dere har nok aldri tenkt det samme.

 

Det er også veldig viktig å understreke at TS sin mening ikke teller i heletatt, for hvem er hun til å komme her og kommer her. Nei, her skal det slås hardt ned på enhver form for kvinnelige bidrag og meninger, ved hjelp av god gammeldags hersketeknikk. Spe på med litt "la oss rotte oss sammen, peke og si hvor teit vi alle synes hun er" så har vi den perfekte miksen.

 

Tror jeg skal begynne med det samme på jobb, hvis noen er uenig med meg. "Hva får deg til å tro at noen bryr seg om din mening? Du er så narsissistisk!". Hoho! Må også påberope meg at jeg aldri tenker negativt om noen eller sier noe negativt om noen andre. Da føler jeg meg så ren i sjelen :)

Endret av darkness|
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha! Noen folk eier jo ikke humor, og synes tydeligvis at det er viktig å sitte på sin høye hest og representere Politisk Korrekt For Alle Penga . Neida, kan ikke innrømme at TS faktisk har noen gode poeng her og der. For all del, dere har nok aldri tenkt det samme.

 

Det er også veldig viktig å understreke at TS sin mening ikke teller i heletatt, for hvem er hun til å komme her og kommer her. Nei, her skal det slås hardt ned på enhver form for kvinnelige bidrag og meninger, ved hjelp av god gammeldags hersketeknikk. Spe på med litt "la oss rotte oss sammen, peke og si hvor teit vi alle synes hun er" så har vi den perfekte miksen.

 

Tror jeg skal begynne med det samme på jobb, hvis noen er uenig med meg. "Hva får deg til å tro at noen bryr seg om din mening? Du er så narsissistisk!". Hoho! Må også påberope meg at jeg aldri tenker negativt om noen eller sier noe negativt om noen andre. Da føler jeg meg så ren i sjelen :)

 

Det er da flere jenter på forumet som ikke blir behandlet sånn. Hun er på en måte den kvinnelige versjonen av Kalkunkrøll (eller noe lignende), som stadig får forumets xx-kromosomer på nakken. Det er ikke fordi hun er en jente, eller fordi Kalkunkrøll er en gutt. Hvis en av de er farget er det ikke derfor heller, det er måten de legger frem budskapet sitt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal jeg bruke et teit uttrykk som jeg aldri hadde trodd jeg skulle si men: haters gonna hate.

 

Hvis det er fordi det er samme person som skriver masse piss, så hvorfor la seg provosere? Jeg har ikke noe forhold til denne personen, og derfor synes jeg faktisk det var litt morsomt. Dumt å gjøre seg opp en mening om en person og la alt farges av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke nødvendigvis stygt med litt muskler på kroppen. Men jeg vet om mange personer som holder på med å pumpe jern på gymmen og skryter av alle proteindrikkene de sluker ned etter trening og hvor bol de har blitt.

 

Når folk oppfører seg slikt og går rundt å skryter av hvor flink dem er på gymmen og alltid går rundt i trange t-skjorter og singleter for å vise musklene dine..da blir jeg bare irritert. Men jeg har null problem med personer som drar på gymmen å trener/holder seg i form så lenge dem ikke går rundt å skryter og er desperat etter oppmerksomhet, det synes ikke jeg noe særlig om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jålete, selvfikserte menn er ikke særlig lækkert, men igjen, nå finnes det fler kvinner enn menn (av hva jeg har opplevd ihvertfall) som liker å vise frem den veltrente kroppen sin.

Kritiserer man dette får man slengt i trynet at "det er lov å være stolt over egen kropp", "Hun har jobbet mye for den kroppen, hvorfor skal hun ikke kunne vise den frem?", og de har forsåvidt rett. Hun har jobbet mye med den kroppen og er fornøyd med seg selv. Dette gjelder også menn. Og akkurat som at såkalte feite personer kan være "stolt av seg selv" kan tynne og godt trente mennesker være det samme.

Så la nå soppene gå rundt som dem vil og finn deg viktigere ting å irritere deg over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi mennesker henter stor del av vår identitet fra gruppene vi tilhører. Vi har et sterkt behov for positiv identitet. --> Vi oppfatter våre egne grupper mer positivt enn andre, og ser ned på dem rundt oss. Fordommer skapes.

- Sosial identitetsteori.

 

I mine øyne er trådstarters oppfatning av mennesker som er mer enn gjennomsnittlig opptatt av trening og helse fordomsfull, og bidrar til å holde eget selvbilde oppe. Dette er naturlig og skjer hele tiden, over alt, men oftest i en mer nyansert form.

 

Personlig er jeg imponert over hvor saklig motargumentene mot trådstarter har vært, da hun for meg fremstår som provoserende. Ikke på grunn av at hun ytrer meningen, men for at jeg synes hun fremstår som utrolig fordomsfull.

 

Ha en god natt og god jul, trådstarter og andre. Sove før morgendagens treningsøkt. :xmas:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilken treningsbakgrunn trådstarter har da hun antyder at det ikke krever hardt arbeid å få store muskler på et treningssenter?

 

Jeg må også påpeke at det er riktig at dette er et diskusjonsforum og at du har lov til å dele meningene dine, men du må også tåle å få svar, selv fra de som er uenige med deg.

Lenke til kommentar

At folk reagerer tyder på jeg har rett og at de vet det innerst helt selv men at stoltheten deres er blitt tråkka på fordi de har blitt avslørt hva som egentlig er grunnen til at de renner ned dørene på treningsstudioene. Bare innrøm det folkens;)

 

 

At det kreves hardt arbeid på gymmen er greit nok, men i mine øyne så er det jo alt for egen fysisk vinning eller så hadde man jo ikke gått dit! De løfter jo for å få store muskler, ikke noe annet! Eller så hadde de vært ute og jogga og trent spenst og disse tingene her, men det er muskelbygg det er snakk om for det aller meste, og proteinrik mat.

Så det "arbeidet" man gjør på gymmen er liksom falsk for min del i motsetning til andre som faktisk jobber med ekte arbeid som f.eks cowboyer gjor (alle kvinner innrømmer at hardt arbeidene mannfolk er HOT) og da tok jeg det som et eksempel. Og nei ikke bælfeite gamle menn, men digge mannfolk.

 

 

Greit, jeg kan være en hore innimellom her for å få frem poenget mitt, men poenget mitt finnes inni der og folk klarer å plukke det opp hvis de bare vil!

 

 

Det er en grunn til at mannfolk med snekkerbeltet, cowboyklær, refleksbukser og hjelm etc, at det er noe av det som tenner mest.

 

Like mye som store røde lepper, langt glansende hår, kroppsfasong og pupper tenner menn. Det er fordi det er fra naturens side hele greiene. Det viser at dama er en av de sunne og sterke og man får lyst til å lage barn med henne for å lage sunne sterke barn.

 

Og jeg har lyst å lage barn med en mann som ser sterk og flott ut og som kan jobbe og beskytte meg og barna våre. Evolusjon er programmert i oss som dere vet.

 

Men så kan man da "fake" dette utseende nedpå treningsstudioet, og der er jo også derfor man får tatoveringer mange ganger da man kan etterligne de slemmingene i fengsel, for de får også damer.

 

Og vi jenter kan fake utseende ved å kjøpe løshår og sminke.

 

 

Men det aller aller fineste her i verden er det som er naturlig pent! Uten juks, uten musklepumping, uten plastisk operasjon eller fettsuging. Bare ved å bli vakker ved å jobbe hardt og spise sunt.

 

Men så er det noen som ikke er så heldig fra genene fordi vi, sorry men sant, ikke produserer med de sterkeste her i verden, og da må ma fake at man har de sterke genene. Men naturlig er fortsatt best.

 

 

Jau.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...