Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

Ja, for treningsskader finnes aldri.. Man kan ikke bruke skader som grunnlag, det blir for tynt. Det er farlig å leve, punktum.

 

 

Metroseksuelle gutter er ufint og gutter som elsker seg selv og prøver aktivt å bygge er også utiltrekkende da de gjør alt dette bare for å få folk til å syns at de er fine.

 

Du ignorerer argumenter du ikke har respons på, og resirkulerer søplete og nedlatende kommentarer om andres personlige preferanser. Nesten synd. Hadde vært morsomt å debattere dersom du var en debattant i det hele tatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, nå er jo han ganske pyntegutt da, han er ikke akkurat en røff mann for å si det sånn. Men han bygger tydeligvis ikke aktivt muskler men bare trener for å trene og få en grei kropp så det kan gå an. Men jeg liker mer mandig menn jeg da men..

 

 

Overse argumenter ja, prøv å ha en hel tråd mot deg så kan du begynne å snakke..

Lenke til kommentar

Altså, jeg gidder bare ikke kommentere hver forbanna setning dere kommer med. Det må dere da skjønne Skal jeg sitte her i fem timer bare for å svare dere alle?

 

NEI, det gidder jeg ikke! Jeg svarer generelt og det får faen meg bare være.


Dere kan tomle hverandre opp til dere blir grønne i tryne, jeg står på mitt samma f.

Lenke til kommentar

Du lagde en tråd i styrketreningsforumet hvor du bastant påstår at alle som trener styrke er jålete, med flådde argumenter og utsagn, så hva forventa du? Det blir det samme som om jeg skal stikke til et klesforum og skrive om hvor utrolig teit det er med mote, og at alle som bryr seg om hvordan man kler seg er jålete osv.

 

Du svarer egentlig ikke på det som blir skrevet; du gjentar deg selv flertallige ganger med "ikke ta dere nær av det daaahhh, det er jo zant!!!!!", "liker ikke jålete bolegutter som trener for store muskler" etc. Vi har fått det med oss, så du kan droppe å skrive det om og om igjen - svar heller på det som blir skrevet, gjerne med bruk av sitater så man vet nøyaktig hvem du responderer til.

 

Det Ryan Reynolds angår, trener han ~90 min. daglig, 7 ganger i uken (http://www.allstarworkouts.com/ryan-reynolds-workout/). Han er vel jålete og uattraktiv han også ;) Regner med du står på ditt og at du aldri kunne rørt noen som er så selvopptatte og teite som Ryan Reynolds. Makan til ekkel type skal du lete lenge etter!

Endret av Eloquent
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, nå er jo han ganske pyntegutt da, han er ikke akkurat en røff mann for å si det sånn. Men han bygger tydeligvis ikke aktivt muskler men bare trener for å trene og få en grei kropp så det kan gå an. Men jeg liker mer mandig menn jeg da men..

 

 

Overse argumenter ja, prøv å ha en hel tråd mot deg så kan du begynne å snakke..

Hvor har du at han er ganske pyntegutt fra? For meg ser han veldig lik kroppsmessig ut slik som Frode.

 

Bygger ikke aktivt muskler? Hadde jeg sett slik ut ved å bare rusle litt rundt på treningssenter, spise et vanlig sunt kosthold, og bære litt melkespann hadde jeg ikke gjort annet en å se meg i speilet for det hadde vært en drøm!!

 

Du skriver side opp og side ned om at bolegutter med solbrun hud og trange klær er forkastelig, mens gutta fra farmen blir satt høyt oppe. Forskjellen på bildet av Reynolds og farmengjengen er at du har sett folkene på programmet farmen, som går ut på at de "sender" normale folk tilbake i tid for å se om de klarer å leve under vilkårene vi hadde før.

Det du liker er tanken på hvordan noe har bygget muskler, ikke hvordan de ser ut i seg selv.

 

Tror du de på farmen gikk rundt på gårder 3-4 år før de meldte seg på for å trene seg opp? Frode er jo tidligere fotballspiller og jobber nå som banksjef så han trasker sikkert rundt og mater kyr ja.

 

http://www.smp.no/kultur/article8056323.ece

 

Kan du tenke deg til hvorfor en hel tråd er imot deg?

 

Edit: Kilde er gode greier!

 

 

Endret av Brynsj
Lenke til kommentar

Jeg står på mitt samma f.

Fantastisk holdning å ha på et DISKUSJONSFORUM :). Når man diskuterer bør man faktisk høre på argumentene, og være villig til å endre meninger ettersom man får mer kunnskap rundt et tema. Du innrømmet det nå selv. Du er ikke villig til å la deg overbevise av noe som helst. Du diskuterer ikke, du krangler med forumbrukere for å få fram et syn om at alle som faktisk bryr seg om å trene styrke, og ikke bare er der, er noen feminine jålebukker som ikke ''fortjener'' muskler.

 

Det kan også virke som om ts mangler grunnleggende kunnskap om kosthold, og tror det bare er å spise hva dama lager til en, uten å tenke på kaloribehov og proteiner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er ikkje det at du ikkje ser gode argumenter, du vil ikkje sjå dem, eller annerkjenne dem. Du driver fortsatt etter 6 sider med tilbakemelding om det å generalisere og ta all fisk for sild. Det er ikkje det at ALLE her føler seg støtt, det er det at du henger ut spesifike grupper, generaliserer under disse, er usaklig angåande debatten du bringer opp angånde disse og disrespektfullt avviser alle former for å seie deg imot. Om det så er gode eller dårlige argumenter dei kommer med.

 

 

Argumenter som ligner dette under (og dette er faktisk eit direkte sitat fra deg) bruker du om og om igjenn

 

"At folk reagerer tyder på jeg har rett og at de vet det innerst helt selv men at stoltheten deres er blitt tråkka på fordi de har blitt avslørt hva som egentlig er grunnen til at de renner ned dørene på treningsstudioene."

Basert på denne logikken kan eg gå ut i ein politisk debatt og seie noko som "venstre er den einaste sanne veien" og så vil alle dei som prøver å seie eg tar feil er ein person som tar seg nær av det og innerst inne vet eg har rett.

 

 

"Bedre selvtillitt; tørre å ta av meg skjorta på sommeren uten å føle at alle dømmer meg; kunne være fornøyd med det jeg ser i speilet. Ansiktet kan man ikke endre så mye på, men det som bærer hodet kan endres på."

Dette stemmer faktisk i mange situasjoner der personer trener fordi dei føler seg uvell med sitt originale utseende og vil endre dette. Dette er ein av grunnene til at eg selv har begynnt å trene nå. Samt det at har ein dårlig kroppsholdning eg vil rette opp for eg veit at ellers vil den føre til skade og det at eg har flyttet til eit lite sted mitt i ingenmannsland det er ikkje mykje annet sosialt å gjere.

 

Bildene som du bruker som "argumenter" er av folk som gjere seg til å sjå meget så hovne ut, og douchebag aktige. Dette er ein fordom som eg og ligger litt mot selv, men som eigentlig ikkje er grei. Du har ikkje nokre bilder av den hyggelige normannen som tilfeldigvis liker å trene, enten fordi du ikkje vil eller fordi at dei faktisk ikkje vil vise seg fram og derfor ikkje legger ut bilder overalt...

 

Om du er her for å trrolle ber eg deg om å slutte. Desom du berre er her for å slenge dritt og trampe på argumenter anbefaler eg deg å begynne med blogging i stedet for. Er du her for faktisk å diskutere, så ta for søren meg å les gjennom argumentene til folk. Men uansett slutt å få det til å virke som det gjelder alle. Du står fram som om du påstår at folk ikkje kan være forskjellige og at alle som driver med noko gjere det av kun ein ting. Det samme som dette gjelder også i fleire debatter som til dømes angåande muslimer der optil fleire personer flaut nokk meiner at alle muslimer er onde. Kan ikkje disse folkene være forskjellige, kan ikkje disse folkene ha ulike personligheter og meininger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det TS gjør er jo å klistre side opp og side ned med jersey shore gutter, og så angripe dette. Derfra trekker hun konklusjonen at siden disse trener for å se bra ut, så er alle som trener for å se bra ut disse.

 

De motargumentene folk har kommet med ignoreres, og i stedet angripes jersey-shore stråmannen. gang på gang.

 

Tror TS skal ta seg en tur ut og titte litt på mannfolk som faktisk driver med manuelt arbeid, og slutte å presentere hollywood-cowboyen som et faktum. Han marlboro-mannen du sikler over skal du lete lenge etter og jeg håper du ser komikken i kallenavnet de mennene du liker har.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner plenty av gutter som jobber og ikke drar på treningstudio og bøffer seg opp, men som har muskler kun fra arbeid og de er sterke som bare f...

 

Er ikke snakk om hollywood cowboyer der, Da har du misforstått kraftig.

 

 

Det er de rene, naturlige, sunne og flotte guttene som har jobba seg opp til muskler uten å ha hatt muskler som fokus overhodet, som er fint. De som aktivt går ut for å få muskler og klumpete armer, det er ikke tiltrekkende,, da blir gutten en jålebukk.

 

Dere kan hate meg alt dere vil, det er det som er fakta, for meg.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner plenty av gutter som jobber og ikke drar på treningstudio og bøffer seg opp, men som har muskler kun fra arbeid og de er sterke som bare f...

 

Er ikke snakk om hollywood cowboyer der, Da har du misforstått kraftig.

 

 

Det er de rene, naturlige, sunne og flotte guttene som har jobba seg opp til muskler uten å ha hatt muskler som fokus overhodet, som er fint. De som aktivt går ut for å få muskler og klumpete armer, det er ikke tiltrekkende,, da blir gutten en jålebukk.

 

Dere kan hate meg alt dere vil, det er det som er fakta, for meg.

 

Tror ikke noen hater deg, selv om det er det du kanskje vil ha det til.

 

Merk at det som er tiltrekkende for deg, ikke nødvendigvis er tiltrekkende for alle andre. Det er helt greit at du har din smak, men det blir for dumt å stemple alle som idioter dersom de ikke har samme smak som deg.

 

Og merk igjen at du fullstendig forbigikk å svare på Reconzile sitt innlegg. Det er åpenlyst at du "ikke ser" gode motargumenter fordi du bare hopper over dem.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner plenty av gutter som jobber og ikke drar på treningstudio og bøffer seg opp, men som har muskler kun fra arbeid og de er sterke som bare f...

 

Er ikke snakk om hollywood cowboyer der, Da har du misforstått kraftig.

 

 

Det er de rene, naturlige, sunne og flotte guttene som har jobba seg opp til muskler uten å ha hatt muskler som fokus overhodet, som er fint. De som aktivt går ut for å få muskler og klumpete armer, det er ikke tiltrekkende,, da blir gutten en jålebukk.

 

Dere kan hate meg alt dere vil, det er det som er fakta, for meg.

Så bra for deg! :)

 

Det gir deg imidlertidig ikke rett, og gjør det ikke mindre gale at du er nedlatende og frekk mot andre.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner plenty av gutter som jobber og ikke drar på treningstudio og bøffer seg opp, men som har muskler kun fra arbeid og de er sterke som bare f...

 

Er ikke snakk om hollywood cowboyer der, Da har du misforstått kraftig.

 

 

Det er de rene, naturlige, sunne og flotte guttene som har jobba seg opp til muskler uten å ha hatt muskler som fokus overhodet, som er fint. De som aktivt går ut for å få muskler og klumpete armer, det er ikke tiltrekkende,, da blir gutten en jålebukk.

 

Dere kan hate meg alt dere vil, det er det som er fakta, for meg.

Men hvis man er utdanna som økonom.. Er man dømt til å forbli utrent da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, jeg gidder bare ikke kommentere hver forbanna setning dere kommer med. Det må dere da skjønne Skal jeg sitte her i fem timer bare for å svare dere alle?

 

NEI, det gidder jeg ikke! Jeg svarer generelt og det får faen meg bare være.

Dere kan tomle hverandre opp til dere blir grønne i tryne, jeg står på mitt samma f.

 

Så hva er egentlig hensikten med denne tråden? Du går inn i en del av forumet der du finner alt i fra folk som driver med vektløfting til bodybuildere og styrkeløftere for og sie at 'jeg synes hobbyen deres er teit og dere blir stygge'

 

Who the fuck care bitch, get yo fat ass out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...