Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

 

Ja, gud forby at en mann uten et fysisk krevende yrke skal få friheten til å tørre å vise seg uten skjorte på sommeren eller ha nok selvtillitt til å like seg selv.

 

 

Skjønner dere ENDA ikke hva jeg mener??

 

 

Det spiller ingen rolle om du jobber i skogen eller på et kontor, det er etter kontorjobben når man drar og kliner med seg selv i speilet på treningsstudiet som er ulekkert. At man står der og pumper muskler og prøver se tøffing ut.

 

Det går fint an å trene og bli sterk og sunn uten å få store overdrevne muskler og bli seende ut som en såkalt douchebag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Skjønner dere ENDA ikke hva jeg mener??

 

 

Det spiller ingen rolle om du jobber i skogen eller på et kontor, det er etter kontorjobben når man drar og kliner med seg selv i speilet på treningsstudiet som er ulekkert. At man står der og pumper muskler og prøver se tøffing ut.

 

Det går fint an å trene og bli sterk og sunn uten å få store overdrevne muskler og bli seende ut som en såkalt douchebag.

 

SÅ slutt å se på dem da

Lenke til kommentar

Hvordan skulle Sukkertøy kunne vite at hun ikke likte muskelbyggere uten å se på dem? :innocent:

 

Det er vel som med meg og Blabla. Jeg avskyr avisen, men kan ikke hjelpe for at jeg titter på forsiden når jeg går forbi avishylla. Selvsagt bare for å få bekreftet at jeg fortsatt avskyr dem.

Nå skal det sies at jeg har til gode å starte en tråd for å fortelle folk at jeg hater Blabla. Det holder å si det når noen spør hva jeg synes.
Geir :)
Lenke til kommentar

For en meningsløs tråd.

 

TS føler seg åpenbart truet av jersey shore type fyrer.

MEN! Om en annen med bedre trent kropp (f.eks. Ryan Reynolds) plutselig åpenbarer seg på en nettside uten tskjorte så er det greit? :lol:

 

Er TS redd for at om hun møter en slik en så kan det være at hun faller for hans PUAtriks?

Lenke til kommentar

 

 

At man står der og pumper muskler og prøver se tøffing ut.

 

Vel, det er jo en stor forskjell fra det du sa innledningsvis, og for å være helt ærlig, så er det sannsynlig at flertallet er enig i at de folka er litt for selvopptatt. Men de kommer jo i begge kjønn. Instagram er fullt av damer som står foran speilet på gymen og tar selfies.

Lenke til kommentar

Jeg er tilbøyelig til å tro at trådstarter bare føler seg snurt fordi hun ble avvist av en slik Jersey Shore-type.

Jeg tipper hun er fet og egentlig trenger å slanke seg, derfor blir hun sint når hun ser trente mennesker som "ikke vet noe om hardt arbeid"

 

Jeg skjønner det ble kjedelig å være dere når TS tok seg juleferie et par dager. Men ta det med ro, hun er sikkert snart tilbake uten at dere behøver å provosere henne fram med personangrep. Den slags poster er det som kalles å bite på agnet.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er knapt hjemme fra juleferie selv, så jeg har ikke rukket å kjede meg. Kanskje det kan kalles forebygging. Siden Sukkertøy nekter å godta rimelige argumenter, er den eneste måten å komme noe videre på å legge diskusjonen på hennes nivå. Men jeg vil ikke kalle det personangrep. Jeg undrer meg bare over hva motivasjonen hennes er, på samme måte som hun sikkert mener at jeg deltar i diskusjonen fordi jeg er en jålete bolegutt og trener på et treningssenter.

Lenke til kommentar

Du kan ikke forebygge flamebait med flamebait. Å bekjempe ild med ild fungerer når to cowboyer møtes til duell, siden en av dem (eller begge) dør. Men sårene du får på internett er ikke dødelige, alt du oppnår er å forlenge duellen i det uvisse, eller snarere til hun går lei av å trekke dere opp. Og ved å "legge diskusjonen på hennes nivå" har du akseptert at hun bestemmer hvilket nivå den skal ligge på. Det synes sikkert hun er helt greit.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Du kan ikke forebygge flamebait med flamebait. Å bekjempe ild med ild fungerer når to cowboyer møtes til duell, siden en av dem (eller begge) dør. Men sårene du får på internett er ikke dødelige, alt du oppnår er å forlenge duellen i det uvisse, eller snarere til hun går lei av å trekke dere opp. Og ved å "legge diskusjonen på hennes nivå" har du akseptert at hun bestemmer hvilket nivå den skal ligge på. Det synes sikkert hun er helt greit.

 

Geir :)

 

TL;DR: Vi bør eskalere. Duell til døden!

Lenke til kommentar

Du kan ikke forebygge flamebait med flamebait. Å bekjempe ild med ild fungerer når to cowboyer møtes til duell, siden en av dem (eller begge) dør. Men sårene du får på internett er ikke dødelige, alt du oppnår er å forlenge duellen i det uvisse, eller snarere til hun går lei av å trekke dere opp. Og ved å "legge diskusjonen på hennes nivå" har du akseptert at hun bestemmer hvilket nivå den skal ligge på. Det synes sikkert hun er helt greit.

 

Geir :)

 

Ja, men målet mitt er å bli underholdt, ikke å vinne diskusjonen. Potensialet for en givende, halvveis intelligent diskusjon døde for lenge siden, hvis det i det hele tatt var der. Dog ser jeg at Sukkertøy har vært pålogget uten å svare her, så hun har kanskje gått lei. Kanskje skal jeg lande på at den som tier, samtykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, men målet mitt er å bli underholdt, ikke å vinne diskusjonen.

 

Det er en ærlig sak. Jeg mistenker at trådstarters mål er akkurat det samme. Like barn leker best.

 

Nå synes det å være enkelte som er oppriktig provosert her i tråden. Det skyldes vel tildels at en moderator flyttet tråden til dette forumet. (Den var postet i politikk og samfunn.) Forumet har ikke noen kategori for "Hva synes jeg at andre bør gjøre med kroppen sin", og det er egentlig like greit, så det er ikke godt og si hvor den burde være postet. Noen etterlyste tilbake i min tid som admin en egen kategori for flamewars, der hadde den sikkert passet...

 

Men dette var fryktelig offtopic. Sånn går det når man lar seg friste til å kommentere istedet for å rapportere.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...