Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva du mener den setningen der Aporia. Hva er det du mener med qualia?? Kan du ikke bare skrive så folk forstår? Da mener jeg på norsk og ikke bake inn latinske ord her og der.

 

 

Vi er på et diskusjonsforum. blir så dumt å komme inn i en tråd som flere her og bli sur for at noen har en mening.

 

 

Min mening omfatter alle som står og pumer jern og digger seg selv i speilet med musklene og doucher seg. Sånt blir ikke jeg våt i trusa av, og det må da vel jeg få lov til å uttrykke meg om på lik linje som alle andre her på forumet.

 

Om folk tar seg nær av det ja da trenger de ikke gå inn i tråden.

 

Jeg pleier selv å bruke Google når jeg støter på fremmedord. Du burde prøve det en dag.

 

Diskusjon handler om argumentasjon basert på logikk. Smak og behag lar seg ikke diskutere da slike subjektive opplevelser er nettopp "qualia".

 

 

Hvis jeg liker jordbær men ikke sjokolade, og du liker sjokolade men ikke jordbær. Hva så? Hvordan mener du at diskusjonen skal utvikle seg egentlig?

Endret av Aporia Qualia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lager tråder om det jeg vil. Takk

 

 

Og jeg lager tråd om at jeg syns det ser latterlig ut med pumpa gutter. Og det er tydelig at flere her blir sutrete og sure for det og tyr til motangrep og heier og hyller og klapper og tomler opp utbrudd, som jeg igjen bare ler av :p

 

 

Det er og blir dumt og det ser ikke bra ut og det har ingen hensikt annet enn det jeg har nevnt. Bortsett fra å konkurrere i Strongman eller fitness.

Lenke til kommentar

Nei cowboyer er blant de mannfolka som jobber og ser bra ut av det. Det finnes utallig mange andre arbeidsarenaer. Du også må få med deg hva jeg skriver.

 

Og se på profilbildet ditt da mann... hallo. Du er jo levende bevis på det her inne som jeg snakker om. Åja så du får heteslag om du ikke har på deg klær på overkroppen?

 

 

hahaha... uff. Dere må lengre ut på landet med disse unnskyldningene deres. det er kun for å vise seg fram. Det vet dere veldig godt innerst inne også.

 

 

Dj-Broiler1.png

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

hahaha... uff. Dere må lengre ut på landet med disse unnskyldningene deres. det er kun for å vise seg fram. Det vet dere veldig godt innerst inne også.

Hva er galt med å vise seg fram da? Du liker oppmerksomhet fra andre og kjenner tydeligvis det kribler når folk reagerer på hva du skriver. Andre søker oppmerksomhet på andre måter. Hva er problemet med det?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er galt med å vise seg fram da? Du liker oppmerksomhet fra andre og kjenner tydeligvis det kribler når folk reagerer på hva du skriver. Andre søker oppmerksomhet på andre måter. Hva er problemet med det?

 

 

det kribler ikke, det er nok litt mer spenning i livet som skal til for det, hadde jeg fått penger for hvert svar man fikk så hadde det kriblet, men dette er bare ren og skjær kjedsomhet. Det er jo det forumet er til. Samme gjelder dere andre. Det er bare interessant å se hva folk har å si om emnet.

 

Ikke noe galt i å vise seg fram! Det er bare det at jeg ikke liker det type utseende! Og da er ikke jeg så glad i å se alle disse guttene som går rundt og tror de er hulken med tank tops på og syns de er deilige.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Nei cowboyer er blant de mannfolka som jobber og ser bra ut av det. Det finnes utallig mange andre arbeidsarenaer. Du også må få med deg hva jeg skriver.

 

Og se på profilbildet ditt da mann... hallo. Du er jo levende bevis på det her inne som jeg snakker om. Åja så du får heteslag om du ikke har på deg klær på overkroppen?

 

 

hahaha... uff. Dere må lengre ut på landet med disse unnskyldningene deres. det er kun for å vise seg fram. Det vet dere veldig godt innerst inne også.

 

 

Dj-Broiler1.png

 

Du svarer på kun ett av mine argumenter, for det er det eneste du kunne svare på? Fyi. er ikke bildet mitt av meg selv, det er av en av mine inspirasjonskilder for treningen.

 

Du har en fæl tendens til å dømme etter første øyekast, som f.eks akkurat i denne posten hvor du antok at jeg var den avbildede i avataren min. Du dømmer alle som trener etter nettopp det - de trener.

 

Jeg tenner ikke på over- eller undervektige kvinner, bør jeg la dette være mitt hovedargument i en eventuell tråd?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å vise seg fram! Det er bare det at jeg ikke liker det type utseende! Og da er ikke jeg så glad i å se alle disse guttene som går rundt og tror de er hulken med tank tops på og syns de er deilige.

Poenget er altså at du synes å forutsette at folk bryr seg om hvilken type utseende du liker. Dersom du har et problem med "disse guttene som går rundt og tror de er hulken" foreslår jeg at du sier det til dem der. Du når nemlig i liten grad ut til dem her.
Lenke til kommentar

Mange hadde vært enig i at de har trodd det er deg på bildet.. Uansett så har du bilde av hvordan du vil bli.

 

Ja hvis du vil lage en tråd om at du ikke syns tykke eller tynne kvinner fint, så står du jo fritt frem til å gjøre det!?

 

Fordi fysikken i avataren min er beundringsverdig, er jeg en fæl person? Det er i bunn og grunn det du sier her. Jeg ønsker å oppnå samme fysikk som i bildet, men det betyr ikke at jeg er en selvdigger eller en douchebag som bare ønsker å vise meg frem?

 

De gangene jeg går i singlet er det 1) fordi jeg trener og singlet er det mest luftige alternativet hvor man samtidig kan sjekke i speilet at riktige muskler blir jobbet, under f.eks triceps- og skulderøvelser, eller 2) fordi det er jævlig behagelig å gå i. Jeg foretrekker å gå i slackebukse + singlet fordi det er mykt og deilig, om temperaturen tillater det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei nei nei, jeg sier da ikke at du er en fæl person.

 

Jeg sier bare at de som går og briefer med musklene sine og er sånne glatte oljete treningsgutter, er bare ikke fint i mine øyne. Og folk som har store muskler og knøttlite hode ser heller ikke bra ut!

 

Men som person kan de da være bra, det er bare utseende jeg tenker på nå. Og hensikten deres ved å trene er jo for å vise seg frem! Og det er turn off for meg.

 

 

Akkurat som jeg hadde syns det var turn off med jenter som Linnie Meister om jeg var gutt. Langt FALSKT hår, falske vipper, falske negler, falske pupper, falsk øyefarge, falske hårfarge, falsk personlighet (gjør seg dummere enn det de er for å matche dumme blondiner kategorien).

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

At det går an altså ...

 

 

 

Foresten

Vi er på et diskusjonsforum. blir så dumt å komme inn i en tråd som flere her og bli sur for at noen har en mening.

Tja, nå skal ein vere ganske god for å kunne sjå at det nokon plass i original post blir oppfordrett til noko anna enn drittslenging. "dette er.... kun fordi...". Einaste plassen der det på det minste blir opnet for diskusjon er under "ser rett og slett teite ut i mine øyne i alle fall".

 

 

Det er OBVIOUS at de kun trener for å få oppmerksomhet i håp om at folk rundt skal sikle etter dem eller skulle ønske de var dem. Det er jo bare for å virke tøff og sterk..

Har du nokon gang spurt nokon som trener mykje kvifor der trener? Veldig mange trener fordi dei er deprimerte eller føler seg nedfor og vil gjere noko med det. Trening er kjempe bra for betring av sjølvfølelsen og søvn, ting som direkte spiller inn på den mentale tilstanden til ein person.

 

Du er veldig generaliserande i ditt innlegg, skal du også meine at alle muslimer er onde mennesker som vil drepe folk?

 

Uansett du legger opp syltynn grunnmur som nærmast kollapser på seg selv, og virker for meg desperat etter å ha ein følelse av korekthet over dette ved å le i fjeset på dei som motargumenterer til det du i alle fall seie er ein diskusjon.

 

Mitt råd til deg er som følgene: Lær deg å respektere andre mennesker, og ta deg i sammen.

Endret av Reconzile
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg sier bare at de som går og briefer med musklene sine og er sånne glatte oljete treningsgutter, er bare ikke fint i mine øyne. Og folk som har store muskler og knøttlite hode ser heller ikke bra ut!

Ok, men hva er det å diskutere? Det er tydeligvis sterke meninger som du bastant sitter på. Du har også greit vist at du faktisk ikke er i stand til å diskutere.

Oppfordrer deg heller til å lage en blogg hvor du kan klage på alt du vil som du så fint gjør her, på et diskusjonsforum.

Lenke til kommentar

Ja hallo... det finnes da grenser for å blir bedre fysisk enn å bole seg opp eller pumpe seg opp og bli en jersey shore look alike...

 

 

Jeg sier det jeg mener og jeg trenger ikke ta meg sammen men fint for deg at du tror du er autoritær nok til å føle deg berettiget til å si det da. Jeg respekter mennesker selvom jeg ikke syns det er noe pent.

 

 

Da skal ingen her få lov til å si at de syns noe er ulekkert da. For da respekterer de ikke mennesker og de må ta seg sammen.

 

Når får faen meg gi dere.


Vi diskuterer jo nå gjør vi ikke det?? Diskusjonsforum.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...