Gå til innhold

Folk som trener for å få store muskler ser latterlig ut.


Sukkertøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit at DU synes det, men det finnes de som liker det også. Det finnes alltid noen som har en forskjellig smak. Er du ikke i det hele tatt enig i at den muligheten er der?

 

Hadde du starta hele tråden med "jeg synes at slike gutter er stygge", så er det ingen som hadde brydd seg.

Endret av Aleks855
Lenke til kommentar

Jeg HAR JO presisert det hele tida! Problemet er at alle gutter som trener for å se store og tøffe og deilige ut, ser like klysete ut som de guttene der.

 

 

Skikkelig turn off.

Ikke riktig. Jeg trener forsåvidt også for å få større muskler og en bedre kropp, men har ikke på langt nær så stilig hår- og klesstil som de gutta der! :) Og den ikke-eksisterende "tæn'en" min kan sammenlignes med en Q-tip.

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar

Hvorfor er det galt å bruke tiden sin på å bygge muskler? Er jo ikke mer meningsløst enn å gjensakpe Galtvort i Minecraft eller løse DN's "hjerterå" sudoko.

 

Og når likesinnede møtes vil de naturlig snakke om det og skryte av hva de har oppnådd. Og et treningssenter er en naturlig møteplass for folk som bygger muskler. De har gjerne også venner med samme intresse så da er det naturlig at de deler bilder på Facebook og Twitter eller hvor nå enn du ser disse bildene.

Lenke til kommentar

Folk poster da bilder av alt annet de utretter. Ser ikke forskjellen, folk poster bilder av at de har gått på tur med hunden sin eller har kodet en hel natt og blitt ferdig med sitt store prosjekt. Eller funnet en shiny Pokemon (1/8000 sjangse).

 

Ser ikke at det ikke passer inn blant det, men så har jeg heller ingen "muskelvenner" og ser ikke bilder av dem i mine strømmer så hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar

Holde huden ren og sunn med solarium? Og den treninga du driver med, er ikke den målrettet for å få store muskler? Og spiser du ikke mest mulig mat av proteiner, og veier du maten din og vet nøyaktig hva du får i deg av forskjellige ting?

Å dusje er ikke en jåleting synes jeg, det er en hygiene sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som du vet om, mest sannsynlig fordi de ikke liker at du skal ha en negativ holdning til dem.

 

Men la oss snu på flisa, du vil at gutter skal være tynnfeite og bleike, dem kan gjerne ta seg en dusj i ny og ne men du ser helst ikke at dem gjør noe annet på badet?

 

Du er nok et unikum omdet synspunktet der. Var egentlig bare det jeg ønsket å avdekke.

Endret av Priim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har allerede forklart meg om hva slags gutter jeg syns er fint og hva som er ekte mannfolk i mine øyne.

 

Det du sier om hva slags gutter jeg liker er totalt feil og overhodet ikke det jeg har forklart tidligere i tråden.

 

Bare det at du faktisk tar solarium en gang i uka sier jo litt. Det er det ingen jeg kjenner som gjør som sagt, og det kan jeg garantere deg.

 

At du tar det for å få D vitamin er bare tull og det vet du veldig godt selv, det er bare noe du sier for å dekke over at du har lyst å jåle deg opp.. Det er jo for å bli brun, punktum.

 

 

Alle andre overlever da fint uten solarium..

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...