Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Nei, 0.99 nå.

 

Stemmer, men produsenten av min bil har ikke noen likviditetsskvis å bekymre seg for :)

Hva mener du her, og hvilken betydning skulle dette ha?

 

Jeg mener at Tesla rett og slett har en anstrengt økonomisk situasjon.

Å kjøpe en dyr kapitalvare fra noen med en anstrengt økonomisk situasjon er risikosport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er en ordentlig bil, og hvordan finner man ut om den og den bilen er ordentlig?

Her må du lære meg noe jeg tydeligvis ikke visste.

En ordinær, vanlig, alminnelig bil, typisk med bensin- eller dieselmotor?
Ordentlig er ikke det samme som ordinær. Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Hva er en ordentlig bil, og hvordan finner man ut om den og den bilen er ordentlig?

Her må du lære meg noe jeg tydeligvis ikke visste.

En ordinær, vanlig, alminnelig bil, typisk med bensin- eller dieselmotor?

Hva gjør en elbil mindre alminnelig enn en fossilbil? Beggehar fire hjul, ratt, motor og de samme sikkerhetskravene.

 

Surmaget fremstår du som.

Lenke til kommentar

Har vært bortreist i 1 måned nå og i dag ville ikke bilen starte på grunn av flatt batteri. Skal kjøpe en nødstarter og få den startet i morgen, men det jeg lurer på er om jeg trenger et nytt batteri? Vil batteriet fungere som vanlig igjen etter å ha kjørt litt eller må jeg uansett kjøpe et nytt batteri? 

 

Gjelder en Volvo S60 2002

Endret av DD-
Lenke til kommentar

 

Hvor er acc-sensoren? Bak speilet eller i grillen?

På min sitter den i leppa under støtfangeren av alle plasser. Litt pudder langs veien så tar der ikke lang tid før den fyker igjen.

 

I tett snødrev skjer det innimellom ja. Hjelper vel lite med lane-assist etc. også når de er snødekte veier, jeg droppet alt det der unntatt adaptiv cruisecontrol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...