Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Likte også traileren, men klarer ikke slutte å tenke på den hunden. Når den har så stor rolle i traileren må det bety noe. Det er svært mange easter eggs og hint i traileren (inkludert det at hovedpersonen snakker), så det bety noe at hunden har en viktig rolle, men som hva? Tviler på at det bare er en vanlig companion, så får vi lage vår egen hund via, uh, dog creator? Får vi styre hunden på et vis? Vil vi kunne bruke den til å oppdage ting vi ellers ikke ville merket, som radioaktivitet, usynlige fiender, skjulte skatter osv? Kan hunden få egne perks osv?

 

Bare det at vi kan spille som hund en liten stund hadde vært nok. Tenk da på mods? Vi kunne glatt fått en Fallout 4: Dog Style, der vi spiller utelukkende som hund.

Hunden virker viktig for plottet ja. Du kan se hvor opptatt den er av krybben også, og at den sporer derfra og helt bort til Vault 111. Er spent på om det har betydning for karakteren du spiller og bak historien. Tror uansett hunden er en følgesvenn igjennom hele spillet med en unik historie.

 

Et problem er at fallout er satt hundrevis av år etter krigen, ingen (mennesker) som opplevde den vil være i live.

Det med hundrevis av år kommer dårlig frem i FO3 og FO:NV, her virker alt som krigen var 2-4 år siden.

 

En kommentar jeg hadde på de offisielle forumet når jeg spilte FO3 var at dette er bevist, en realistisk år 2400 setting 300 år etter en atomkrig ville sett ut mer som Oblivion, skoger hadde vokst opp igjen, nye byer og du ville ikke ha gamle hus men kun overgrodde ruiner. Dette ville ikke gitt den rette følelsen så de gikk for 3 år etter krigen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nok en ganske lite kritisk fan når alt kommet til stykket. Liker jeg ikke spillet spiller jeg det ikke, men så lenge historien og universet er stemningsfullt og interessant er sjansene store for at jeg vil kose meg

 

Videoen minnet veldig mye om de to siste Fallout-spillene, og siden jeg elsket Fallout 3 og likte New Vegas godt antar jeg at sjansene for at Fallout 4 skal falle i smak er store.

Lenke til kommentar

Det er ikke utenkelig at det kommer i år. Det er tross alt 4 år siden Skyrim sin lansering i år, så spillet har nok vært i produksjon siden Skyrim ble ferdig. Det gikk også bare 2 år mellom Oblivion og Fallout 3, derfra 3 år til Skyrim. Men om det skulle bli utsatt til neste år så får vi bare vente tålmodig. Kjenner det kribler i magen, lenge siden jeg har vært så klar for ett nytt spill.

Lenke til kommentar

Fallout 4 virker veldig å ha samme stemning som fallout 3. Leser mange hyler allerede at grafikken er 3-4 år utdatert. Selv synes jeg (av det man kunne se på trailer) passet perfekt til fallout universet. Detaljene var det ikke mangel på. Skittent, rotete, forfall. Uansett så vil modding samfunnet rette opp i eventuelle grafiske mangler. Selv følte jeg total fallout stemning. Er i ekstase å kan knapt forstå at dette faktisk er sant. Vi får endelig F4 :D

Lenke til kommentar

Syns grafikken ser veldig lovende ut. Den gir nok også et mer realistisk bilde av hva vi kan forvente oss. 

Mange som ble skuffet når Witcher 3 kom ut. Alle promobildene og klippene som kom ut var jo ikke helt det samme som det endelig produktet. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Bare hvis du har uflaks! Dogmeat kan leve lenge og være lykkelig han. Men har opplevd at han går på en mine med en gang jeg plukker han opp. BOOM! :(

 

 

Første gang jeg tok han med noe sted, var til et Mirelurk-infisert Anchorage Memorial. Der var det absolutt umulig å holde han i live. De slår hardt, tåler mye juling, og det er trangt om plassen.

 

tumblr_mijvhh53yM1s61zwho4_500.jpg

 

Lot du han død til radioaktive krabber?! Slemt. Super slemt! Har alltid likt det konseptet av og ha en hund som følgesvenn i rollespill. Det er perfekt i Fallout med tanke på hvordan verden er.

 

 

Jeg prøvde alt jeg kunne å holde han i ro mens jeg gønna de ned. Men det gikk ikke. Han hørte ikke etter. Krabbene drepte hunden kjapt og lett, dessverre. Men jeg feiga ut og trykte F9, så hunden lever. Den får dessverre ikke være med på tur.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir å kjøpe dette til pc, men venter til CE blir annonsert, hvis det er noe interessant i den så ender jeg opp med den, ellers går jeg for en vanlig utgave tenker jeg. Har egentlig ikke plass til CE'er lenger :(

Lenke til kommentar

 

Ble litt inspirert av traileren og begynte å lage en liten scene basert på Fallout. Kommer til å vise alt når det er ferdig, men frem til da kan jeg vise en work in progress nytolkning av Radiation King jeg brukt et par timer på i går  :)

 

https://skfb.ly/EIQs

 

 

 

 

Nice :) . Jeg har faktisk 4 radioer fra 40 tallet stående, som virker. Rimelig fallout stil over de, teit når FM nettet skrus av :(

Lenke til kommentar

Etter en del vurdering frem og tilbake kommer jeg frem til at jeg takker for meg i denne tråden. Fallout 4 er nå bekreftet, så jeg kommer til å prøve å unngå det så mye som overhodet mulig frem til release. Alt for mange spill har blitt ødelagt for meg fordi jeg leste for mye om dem på forhånd. I det siste har det begynt å skje med filmer og tv-serier også, fordi vi får trailere etter trailere etter trailere. Den Supergirl-traileren viste jo for eksempel alt av interesse i hele piloten (har sett hele piloten, og selv om den var bra, var det jo ingen overraskelser igjen.) :( The Flash hadde en giga clifffhanger på slutten, men jeg vet allerde en god del om hva som skjer neste sesong. Samme gjelder Arrow. Vet allerede hvem neste villain er. Legends of Tomorrow? Jepp, vet alt for myer der også. Og den serier er jo ikke starten engang. :(

 

Men blir det mulig å unngå å høre mer om Fallout 4 på E3, og kanskje spesielt i etterkant?  :hmm:

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Etter en del vurdering frem og tilbake kommer jeg frem til at jeg takker for meg i denne tråden. Fallout 4 er nå bekreftet, så jeg kommer til å prøve å unngå det så mye som overhodet mulig frem til release. Alt for mange spill har blitt ødelagt for meg fordi jeg leste for mye om dem på forhånd. I det siste har det begynt å skje med filmer og tv-serier også, fordi vi får trailere etter trailere etter trailere. Den Supergirl-traileren viste jo for eksempel alt av interesse i hele piloten (har sett hele piloten, og selv om den var bra, var det jo ingen overraskelser igjen.) :( The Flash hadde en giga clifffhanger på slutten, men jeg vet allerde en god del om hva som skjer neste sesong. Samme gjelder Arrow. Vet allerede hvem neste villain er. Legends of Tomorrow? Jepp, vet alt for myer der også. Og den serier er jo ikke starten engang. :(

 

Men blir det mulig å unngå å høre mer om Fallout 4 på E3, og kanskje spesielt i etterkant?  :hmm:

Nope, blir jo tatt opp under BS sin neste søndag, garantert under MS sin på mandag, og kanskje Sony sin på tirsdag morgen. Med mindre Half-Life 3 blir vist og presentert da, da kommer dessverre hele Internett til knele...  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...