Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Bygg din egen rønne...

 

Artig konsept, men det ser for jævlig ut. Har folk glemt hvordan dem bruker en vater ?

 

 

Ja, nei det kan sikkert alltid være mulig å finne ting å klage på. Det er jo alltid noen som aldri er fornøyd. Hva forventet du at Bethesda skulle la deg bygge da? En vestkantvilla fra holmenkollen 1? 

 

 

Nei ikke en villa på vestkanten, men noe som er litt mindre trekkfullt, kanskje med et vindu isteden for et hul i veggen. Og et strøk eller to med litt maling for å få det litt triveligere på innsiden. Noe som faktisk holder regn og vind ute. Man er jo tross alt ingen hobo. 

Lenke til kommentar

Vet ikke hem som sa det, eller hvor jeg hørte det, men det sitter nå fast i hodet mitt likevel: "Humans will never stop trying to make beautiful things". Nå gjelder ikke det i veldig mange spillsettinger, og om man tar en titt mot de fattige strøkene i verden så går det nok heller ikke på vilje eller evne, men nødvendighet. Jeg håper jo at man kan skape ødemarkens Mekka, men jeg tror ikke det.

 

Uansett, we do not preorder ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gamer.no med litt ifra nattens konferanse:

http://www.gamer.no/artikler/her-er-alle-detaljene-fra-nattens-fallout-4-visning/190457

 

Dette var en høydare for meg ihvertfall :)

"Det ble også avslørt at man kan bygge sitt eget hus, ja til og med sin egen landsby. Ulike verktøyer gir deg muligheten til å bygge, rekonstruere og rive bygninger, samt sette opp lys, alarmer og roboter for å beskytte hjemmet ditt mot røvere." 

Lenke til kommentar

Vet ikke hem som sa det, eller hvor jeg hørte det, men det sitter nå fast i hodet mitt likevel: "Humans will never stop trying to make beautiful things". Nå gjelder ikke det i veldig mange spillsettinger, og om man tar en titt mot de fattige strøkene i verden så går det nok heller ikke på vilje eller evne, men nødvendighet. Jeg håper jo at man kan skape ødemarkens Mekka, men jeg tror ikke det.

 

Uansett, we do not preorder ;)

 

Det går på den berømte Mazlovs behovspyramide ( Google it ). Var FN soldat i libanon noen år, og det man la merke til da var alt søppelet som fløtt rundt de fleste plasser, men så skjønner man at folk har større problem enn å bry seg om søppelet. 

 

Jeg tror nok bygginga og det rundt  det gir en ekstra dimensjon til spillet, og ser fram til å teste det ut. Blir på en måte som stronghold mekanikken i Pillars of eternity, som desverre føltes det mest ut som en gimmick. Så jeg håper Bethesda har noen gode kort opp i ermene her. Men jeg skulle ønske at det så litt bedre ut, men kanskje er det mulighet til å oppgradere.

Lenke til kommentar

 

 

Og da var Fallout 4 forhåndsbestillt på Gamezone.no :cool:

 

Hva har du tenkt å spille det på?

 

PC så klart.

 

 

Ja, det var kanskje åpenbart :wee:

Såg på de sidene jeg pleier å kjøpe spill ifra at Gamezone er billigere.

Siden jeg aldri har handlet der før, så antar jeg at du får en fysisk kopi og ikke noe digital download?

Lenke til kommentar

 

 

 

Og da var Fallout 4 forhåndsbestillt på Gamezone.no :cool:

 

Hva har du tenkt å spille det på?

 

PC så klart.

 

 

Ja, det var kanskje åpenbart :wee:

Såg på de sidene jeg pleier å kjøpe spill ifra at Gamezone er billigere.

Siden jeg aldri har handlet der før, så antar jeg at du får en fysisk kopi og ikke noe digital download?

 

Vet faktisk ikke om det er digital download eller på plate. Er fersk når det gjelder PC gaming da jeg nettopp har bestemt meg for å gå over til PC når det gjelder multiplatt spill, er så dritt lei av å spille dem på konsoll.

Lenke til kommentar

Kjedelig hvis de har latt skills gå i det sorte hullet. Traits var gøy, men det kan jeg klare meg uten.

 

Hater at alt skal bli så lett og enkelt. Nå vet jeg ikke om det stemmer at det er borte, men det blir en gedigen nedtur for meg hvis det er sant. Det jeg klagde mest på i Skyrim var nettopp hvor forbanna lett og simpelt alt var blitt.

 

Ellers enn der virket spillet rått. Digger ar man lage egne settlements, et fantastisk tilskudd til spillet.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...