Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri forhåndsbestilt et spill før så jeg er usikker på hvordan det funker.. Får man det i posten samme dag? Eller kan det hende man får det noen dager etter release så det lønner seg å ikke forhåndsbestille?

Kommer jo litt an på hvor du bestiller fra. Vil du ha fysisk kopi og ha det på dagen så anbefaler jeg www.gamezone.no snakker vi digitalt derimot så tipper jeg steam er alternativet. 

Lenke til kommentar

 

Håper vi får både mannlig og kvinnelig voiceacting. Jeg sspiller alltid som kjerring.

HAHAHA! Digger kommentaren! Spiller alltid som kjerring selv. Hvis de "forcer" en spess type karakter på oss så blir jeg skuffa.

 

Ser ingen grunn til hvorfor de skal tvinge oss til å spille som mann eller dame. :)

 

Har aldri forhåndsbestilt et spill før så jeg er usikker på hvordan det funker.. Får man det i posten samme dag? Eller kan det hende man får det noen dager etter release så det lønner seg å ikke forhåndsbestille?

Vanligvis får man det på release, eller dagen før. Aldri opplevd at jeg får et spill jeg har forhåndsbestilt dagen etter. Men er godt mulig jeg tar dette på Steam takket være Project Nevdad-modden til Fallout 3 og New Vegas, så da er det jo bare å laste det ned noen dager i forveien. :)

Lenke til kommentar

Har aldri forhåndsbestilt et spill før så jeg er usikker på hvordan det funker.. Får man det i posten samme dag? Eller kan det hende man får det noen dager etter release så det lønner seg å ikke forhåndsbestille?

Forhandlerne skal egentlig sende det ut så du har det i postkassa den dagen. Noen ganger kommer det tidligere, men jeg regner med det er online-aktivering så du ikke får spilt det likevel.

Ja, og så er det sannsynligvis "bonuser" til de som forhåndsbestiller. I FO:NV så fikk man noen unike våpen. Bonusene pleier å være forskjellig utfra hvilken forhandler man bestiller fra.

Disse pleier å bli lagt ut som billige DLC-er etter en stund. Det er en DLC jeg ikke har dårlig samvittighet for å piratkopiere da jeg mener bonuser for forhåndsbestilling er en kreft.

Man veit ikke hva man får når man forhåndsbestiller. Det gjør at utviklere kan tillate seg å være late siden de får inn penger likevel.

Når det gjelder FO4 så kommer jeg til å kjøpe det uansett siden jeg er en fanboy (ller var det Pipboy? :hmm: ). Tror likevel ikke jeg kommer til å bryte prinsippene mine.

Lenke til kommentar

Ja, og så er det sannsynligvis "bonuser" til de som forhåndsbestiller. I FO:NV så fikk man noen unike våpen. Bonusene pleier å være forskjellig utfra hvilken forhandler man bestiller fra.

Disse pleier å bli lagt ut som billige DLC-er etter en stund. Det er en DLC jeg ikke har dårlig samvittighet for å piratkopiere da jeg mener bonuser for forhåndsbestilling er en kreft.

En grunn til å kjøpe det til PC er mods. Selvsagt vil vi få en drøss små mods, men de MÅ fortsette med modden Project Nevada. Den var sykt rå til New Vegas. Vi snakker helmet med visir, bullet time, bedre og mer realistisk sikte på våpen, og så videre. Den gjorde NV til et nytt spill på mange måter. Tenk noe sånt til Fallout 4? :D

 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Håper vi får Project Nevada oppfølger til Fallout 4 ja. Foretrekker bullet time over VATS. Håper også at Bethesda introduserer Hardcore mode i FO4. Men skal jo spille igjennom uten mods en gang uansett. Et spill må kunne stå på egne bein uten og være avhengig av modifikasjoner. 

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med VATS, det la til litt mer den følelsen at man har kontroll på hvordan man bruker action points osv. Jeg bare foretrekker og spille det som et rent fps. Går kun på preferanse. 

VAT var temmelig OP, Spesielt at det ikke var noen staff for å treffe bevegelige fiender. Hadde du OP perks ville du også kunne skyte igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med :) Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med

De er jo med, det er jo de som har den tøffe rustningen som du ser hengende i garasjen, og flere av som går rundt i, blant annet han som letter i helikopteret er fra BoS :) Ser BS har droppa Creation engine til fordel for ID's oppussa Tech 5 motor, som fungerer ypperlig for denne typen spill :) Nei, alle ombord hype toget, ser frem til en gameplay visning den 14 med lansering i oktober/november i høst :) 

Lenke til kommentar

Har jaggu ikke gledet meg så mye til et spill på så lenge jeg kan huske. Hot damn det her blir epic! Så jo ut som en ganske saftig forbedring på grafikken også, så da er det vel bare å begynne å spare til både nytt HK, CPU og GPU ettersom de to førstnevnte allerede bottlenecker GPU som er 3 generasjoner gammelt... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har jaggu ikke gledet meg så mye til et spill på så lenge jeg kan huske. Hot damn det her blir epic! Så jo ut som en ganske saftig forbedring på grafikken også, så da er det vel bare å begynne å spare til både nytt HK, CPU og GPU ettersom de to førstnevnte allerede bottlenecker GPU som er 3 generasjoner gammelt... :p

Du kan prøve rage, i og med det ser ut som de bruker samme motor i FO4. Da får du jo en pekepinne på hvorvidt du trenger å oppgradere eller ikke, Tech 5 var forholdsvis snill på gpu'en, hvertfall i rage. 

 

For de som ikke vet hva rage er så sjekk ut denne 

https://www.youtube.com/watch?v=oe7fg21T4H8

 

RAGE-wallpaper-1080p-08-PANORAMA-LANDSCA

 

Rage kom ut i 2011, og er fremdeles et veldig godt spill, synd det aldri kom noen oppfølger til det. 

Lenke til kommentar

Synes det så akkurat som Fallout 3 jeg. Men med en annen type grafikk stil. Nå har jeg aldri hatt noe spesielt forhold til Fallout spillene så for min del så var dette klippet rimelig mehh...

 

En klager over spill nr X i diverse spill serier som ser helt likt ut uten store forandringene. Ser ikke helt hvorfor Fallout 4 skal slippe unna samme kritikk.

 

Men blir nok vist gameplay under E3. Da får vi se hva dem har jobbet med og om det er noe å gira over. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det var det første som slo meg når jeg så traileren i dag, Synes det så ut som rage tidvis, spesielt inne i huset med alt som ligger strødd rundt, hvordan overfater og lignende så ut og reflekterte lys. Foreløpig er det bare gjetninger fra min side, jeg kan ta feil. Men som sagt, var bare første inntrykket jeg fikk fra ingame traileren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...