Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

For de som er interessert, så er det et intervju med Todd Howard om Fallout 4 på E3 youtube streamen rett etter EA sin briefing. 

har du link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Creation Kit will be released probably early 2016 and then the Xbox part comes after that."

 

"We do hope to get it on PS4 as well. We want to get this to everybody, but there is a large amount of work that has to happen and it's our relationship with Microsoft over the years that makes that the best place to do it first."


Endret av Craxmerax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Så det, synd det ikke ble spørsmål om perk og skill systemet, men det var vel et avtalt intervju både hvordan og om hva.

Tja, vi har jo denne... :p

 

18j3ygfii1iwrjpg.jpg

 

 

Fallout Shelter er for øvrig ute. Skal teste det nå. :)

 

Hehehe, Fallout shelter virker som et solid spill om man vil kalle det det, bare synd Ipad 2 min ikke er like glad i spillet. Håper de slipper det til Android eller Windows også.

Lenke til kommentar

Hehehe, Fallout shelter virker som et solid spill om man vil kalle det det, bare synd Ipad 2 min ikke er like glad i spillet. Håper de slipper det til Android eller Windows også.

Det har absolutt sine stunder, ja. Liker at man dwellers snakker med hverandre her. Mye humor å finne der. :p

 

"I'm so glad to have someone to talk to."

"Actually, I just want to relax, so... ssssssh..."

 

"If I lived outside, I'd have servants."

"If you lived outside, you'd be dead."

 

"Sometimes I wish I didn't live with a crazy person."

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

 Håper de slipper det til Android eller Windows også.

 

 

 
Hvilket forøvrig er en meget merkelig avgjørelse. Lukter Apple-stemplede penger av dette. Halvparten av fanbasen ekskluderes fra å prøve spillet, og halvparten av disse har mest sannsynligvis mistet interessen når det først kommer blir tilgjengelig på Android.
Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

http://m.ign.com/articles/2015/06/17/e3-2015-fallout-4-director-discusses-companion-functionality-immortality

 

Udødelige kompanjonger. Howard vil fjerne alle elementer som gjør at enkelte reloader. Det høres ikke spesielt lovende ut.......

Idiotisk valg. Mange, inkludert meg selv, liker å spille det uten å reloade dersom noen dør. Jeg gjør absolutt hva som helst for å holde kompanjongene mine i live, men dør de så dør de, det er trist men life goes on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...