Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål om oppdrag:

 

 

 

Er det slik at man blir fiende med BoS når man tar oppdrag fra Institute? Startet på første oppdraget for institute og det dukket opp en gjeng BoS med vertibird som angrep courieren slik at jeg måtte knerte hele bunten.

 

 

 

 

Når du kommer til oppdraget det gjelder får du en advarsel om at å fullføre det vil gjøre deg til fiende med BOS. Du kan gjøre en del oppdrag for Institute før dette.

 

EDIT: Kanskje ikke så dumt å sitere når man bruker spoiler, så folk får med seg hvilket innlegg det svares på uten å åpne spoileren. :p

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

AP brukes til VATS og løping. 

 

Hvis disse regenererer raskere så får du AP tilbake kjappere.

 

Commando Chestpiecen skuffa stort. Jeg kjøpte den bare for å se, mæh drittarmor. Heacy Synth chest er best forløpig.

 

Ja men tenkte mer på nøyaktig hvor mye økning det er i refresh rate sånn for å kunne bedømme om det er verdt å bruke den kontra en annen chest piece jeg har som ikke er legendary men med endel høyere stats. Om det er snakk om en 5% økning liksom så selger jeg den umiddelbart :p

Lenke til kommentar

AP brukes til VATS og løping. 

 

Hvis disse regenererer raskere så får du AP tilbake kjappere.

 

Commando Chestpiecen skuffa stort. Jeg kjøpte den bare for å se, mæh drittarmor. Heacy Synth chest er best forløpig.

Hvis du har Jetpack så syns jeg den hjelper mye. Uansett alt av Power Armour som har stjerne ved seg, altså unikt, har vel bedre statistikk i form av beskyttelse og durability?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...