Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer..

 

Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den.

 

Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer..

 

Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den.

 

Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut.

 

Noen som vet?

Er det ikke en perk i Luck? Idiot Savant. Når den går av så dukker Vault Boy opp på skjermen og ler med en irriterende latter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer..

 

Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den.

 

Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut.

 

Noen som vet?

Er det ikke en perk i Luck? Idiot Savant. Når den går av så dukker Vault Boy opp på skjermen og ler med en irriterende latter.

Er det det?

Har ikke gitt den noen poeng i tilfellet, det er helt klart da jeg kun satser på modding :)

 

En annen ting, jeg vet jeg har mast på dette tidligere og er fremdeles usikker på om jeg har forstått det - men se på denne. Likness=0 og alle andre ord inneholder minst en av bokstavene.

Bugs?

post-268618-1630299_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Legger inn et bedre bilde

Ordet var caves, og ingen var rett. 

 

Da kan ordet være : 

 

dream

chair

grasp

 

Det kan ikkje være punks eller units pga caves, punks og units ENDER på S

 

 

Men eg har selv opplevd rare ting så tror det er til tider bugget. har også fått 0 i likeness, men så viser det seg at ordet er rimelig likt fordi om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok.

Ja det er rimelig enkelt, men stopper innimellom opp og tenker litt..

 

Om bokstavrekkefølge også har noe å si så forstår jeg.

 

Har ikke bygd et eneste poeng i detteennå (lvl32)

Lockpicking derimot anser jeg som mye viktigere... Og morsommere :)

 

Gir en + til alle siden det er lørdag

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber?

 

Two Shot Gauss Rifle

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber?

Two Shot Gauss Rifle

 

Synd at det er en random drop da. Har en two shot combat rifle akkurat nå, så den gjør god nok damage. 

Lenke til kommentar

 

 

Dro på meg en molerat disease i vault 81 og ga selvfølgelig bort den ene sprøyta jeg fant..

 

Noen som vet hvordan jeg blir kvitt sykdommen?

Du kan ikke. Hvis du gir bort sprøyta så blir du ikke kvitt sykdommen.

Det verste er at du sikkert ikke tuller.. :(

 

Sykdommen tar jo helt knekken på spillet? Det tar nå 5minutter for health-baren å fylle seg opp.. Skal det virkelig være slik resten av spillet? Ikke mulig :(

 

Jeg regnet da med at de kom til å lage nye sprøyter etterhvert nå som de hadde en sample..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...