Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver som Kyrre sier å unngå bruk av stimpacks med mindre jeg er crippled. Plukker opp det meste av ingredienser som jeg enten lager bedre mat av eller spiser som den er. Skal i det minste prøve survival  :)

 

Et lite tips til alle, for å unngå store kostnader på å kjøpe stimpacks, kjøp heller blood packs. Har man det + noen få andre ingredienser så kan man lage stimpacks fra bunn av å har i tillegg spart en del caps  :)

Endret av Crouser
Lenke til kommentar

 

denne byplanlegginga begynner å gå meg på nervene.

har nå 19 stk boende der, men er plutselig 0 matproduksjon, er ingen som bemanner scavenging stasjonen.

når jeg finner innbyggerne virker det som de bare står å henger bak det ene bygget mitt.

 

what to do?

Bybyggingen har gjort at jeg har investert i Primas Game guide som nå er på vei i posten, er litt for dårlig forklart ingame hva man skal gjøre. Bygget noen vegger på et hus feil vei, så tak snapper nå på utsiden av huset , men ikke på over der settlerne faktisk skal bo. Håper det kommer noen skikkelige tutorials på youtube og om ikke så altfor lenge.

 

jeg synes bygginga er litt for mangelfull atm. sitter å venter på patcher/mods.

er ikke aktuelt å kjøpe noen guide :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder musikken i dette spillet: både det som er spesialkomponert, men også den generelle 50- 60-tallsmusikken, det er bare helt vanvittig bra! Å høre på Rocket 69 (eller andre låter) med fete saksofonsoloer og rullende piano samtidig som man skyter folk, dyr, supermutanter og feral ghouls i FILLEBITER. Det er bare så sinnsykt fett at det går neste ikke AN! :w00t:

 

 

Evt. gode gamle Nat:

 

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hmm er det noe fasit på spillet? Jeg er ny med fallout serien.

Om jeg liksom har begynt feil? Jeg har vært ved det museumet i starten og hjelpt til noen folk der å funnet den drakten, også har jeg dratt til sanctuary og prøvd å bygget noe men plages her.

Så har jeg fått ett oppdrag om å dra til diamond city, er det noe jeg bare kan gjøre når jeg vil liksom? Hvordan vet jeg hva som er historie eller sideoppdrag? Hvordan tar jeg vare på ting når inventory er full liksom? Huff mye greier:) koster det noe når man bruker sånn hurtig reising?

Lenke til kommentar

Hmm er det noe fasit på spillet? Jeg er ny med fallout serien.

Om jeg liksom har begynt feil? Jeg har vært ved det museumet i starten og hjelpt til noen folk der å funnet den drakten, også har jeg dratt til sanctuary og prøvd å bygget noe men plages her.

Så har jeg fått ett oppdrag om å dra til diamond city, er det noe jeg bare kan gjøre når jeg vil liksom? Hvordan vet jeg hva som er historie eller sideoppdrag? Hvordan tar jeg vare på ting når inventory er full liksom? Huff mye greier:) koster det noe når man bruker sånn hurtig reising?

Enkle først. Nei, det koster ingenting å hurtigreise mellom steder du har vært. Er det fiender i nærheten, eller du holder på å dø kan du ikke hurtigreise (var ihvertfall sånn før). 

Det finnes ingen "fasit" i spillet, kun en egens definisjon av rett og galt. Har du lyst til å være drittsekk i spillet? Vær det. Eller du kan være snill og grei og hjelpe alle som spør. 

Du kan velge å gjøre de oppdrag som kommer opp i listen når du vil, men påstartede oppdrag kan være lurt å fullføre.

 

Du kan avlaste inventory bagen din i Sanctuary. Bare finn Workshop-bordet og trykk firkant. Da dumper du all junk der, som kan brukes til å bygge ting senere. 

Du kan også bygge et skap eller fem, og plassere ting du har lyst til å ta vare på der. 

Jeg har ett skap til klær, et skap til våpen, ett til dilldall, også kan det være lurt å ha et til for fancy utstyr du planlegger å bruke senere. Det pleier å bli rimelig fullt og vanskelig å finne frem i våpenskapet etterhvert.... Og alle de andre skapene. 

 

Og en liten ting: De drittsekkene i byen misbruker Power Armoren min når det kommer fiender på besøk. De løper som besatt bort til rustningen og tar den :(   Går det an å plassere de et sted ingen får tak i dem? Liker ikke idéen om at de bruker mine ting

Lenke til kommentar

Prøver å ikke bruke stimpacks - kun homemade cookin' :p

Ekte survival.

 

Noen andre som syntes det er rart man ikke kan ta med seg en sovepose? (For Hp regen).

Den kan jo lages og burde ikke veie mer enn minigun eller fatman lissom ..

Det er en opplagt mod gjenstand for å si det slik, lett å lage også.

Men du kan sove i alle senger og de fleste fiendtlige baser har dem.

Lenke til kommentar

 

Og en liten ting: De drittsekkene i byen misbruker Power Armoren min når det kommer fiender på besøk. De løper som besatt bort til rustningen og tar den :(   Går det an å plassere de et sted ingen får tak i dem? Liker ikke idéen om at de bruker mine ting

 

Ta ut batteriet er et allment tips. Har ikke sjekket det selv.

Lenke til kommentar

Og en liten ting: De drittsekkene i byen misbruker Power Armoren min når det kommer fiender på besøk. De løper som besatt bort til rustningen og tar den :(   Går det an å plassere de et sted ingen får tak i dem? Liker ikke idéen om at de bruker mine ting

En ting å være oppmerksom på er at hvis en del av rustningen blir ødelagt mens de har den på seg så havner den delen i deres inventory. Brukte lang tid på å finne ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...