Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lucka vel ganske hardt, klarte og dra ut main krabbelars uten og få ut den grønne krabba, løp utenfor castle veggen, kasta alt jeg hadde av nades, en om gangen, så tilbake og gjømte meg, så samme med minigun. Det var den grønne krabba som plutselig bare ble borte etter jeg hoppa litt fram og tilbake på mappet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Junk jet... (???)... Siden den veier så mye vurderer jeg å pælme den til skogs, om ikke den blir "brukende" til noe etterhvert?

 

Edit - kan man bruke meds til å få høyere INT slik at man kan pick locke expert dører tidlig i spillet?

Nei, den er perks basert dessverre. 

 

Men over til noe annet, jeg fullførte plutselig mainquesten, overraskende kort egentlig. Har vel brukt 45 ish timer på saven, men de første 30 var jo bare å utforske og gjøre alt annet. Totalt på main questen har jeg vel brukt 5-7 timer :S

 

 

Jeg gikk for BoS slutten, sprengte instituttet, og etterlot shaun synthen i basen

 

Lenke til kommentar

Etter å ha vært litt forhåndsdømmende mot ekstern app bruk til andre titler, må jeg bare rose Pip Boy appen på iPad! Å ha denne tilgjengelig ved siden av er gullfint :)

 

EDIT: Eneste minuset er jo at den suger batteriet på fulltid :p Selv med lysstyrken på minimum (det går helt fint i denne appen)

Samme her du. Jeg gir Pip Boy appen 4 smilis  :green:  :green:  :green:  :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whoho, lurer på hvor mange power suits det er i spillet jeg, funnet 20 stk nå, fant ut igår ang jetpack også så har fått montert det på et par suits. 

LVL 45.. 

 

Men er det noe vits å fortsette? føler liksom jeg har gjort alt, får bare quest på "someone have been kidnapped, help them?" spørsmål fra folk nå..

Lenke til kommentar

Er vel bare å fordele de der du ser det passer deg best på nåværende tidspunkt. Har makset ut perception og charisma, local leader samt hacking. Har dumpet litt inn i de andre skillsene, men gjorde en tabbe i startet og dumpet to poeng i pickpocket når jeg egentlig tenkte på locksmith, en skill som er helt essensiell sammen med hacking da det er perks krav for å få opp alt over novice grunnlaget. 

 

Okeys, mener å ha lest her et sted i tråden også at man har muligheten til å "så og si" få fult på de forskjellige "S.P.E.C.I.A.L" skilsa hvis man istedet gikk for "Perks" men det var verdt det fordi disse er faktisk verdt mer (Og jeg tviler ikke). Ser ut som det er ganske trygt å satse på de områda jeg liker best da som er Perception akkurat nå og Karisma, så kan jeg senere fylle på Strength osv siden føler det ekke "så" nyttig akkurat nå.

 

edit: må forresten dele denne godbiten med dere som ikke har sett denne :p

 

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Er vel bare å fordele de der du ser det passer deg best på nåværende tidspunkt. Har makset ut perception og charisma, local leader samt hacking. Har dumpet litt inn i de andre skillsene, men gjorde en tabbe i startet og dumpet to poeng i pickpocket når jeg egentlig tenkte på locksmith, en skill som er helt essensiell sammen med hacking da det er perks krav for å få opp alt over novice grunnlaget. 

 

Okeys, mener å ha lest her et sted i tråden også at man har muligheten til å "så og si" få fult på de forskjellige "S.P.E.C.I.A.L" skilsa hvis man istedet gikk for "Perks" men det var verdt det fordi disse er faktisk verdt mer (Og jeg tviler ikke). Ser ut som det er ganske trygt å satse på de områda jeg liker best da som er Perception akkurat nå og Karisma, så kan jeg senere fylle på Strength osv siden føler det ekke "så" nyttig akkurat nå.

 

edit: må forresten dele denne godbiten med dere som ikke har sett denne :p

 

 

 

Det er ingen level cap i spillet så på et tidspunkt vil du komme til det stedet hvor du ikke lenger har noe å bruke perks poengene på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nei, går helt fint det, du vil gå glipp av noen easter egg og lignende, men er null stress om dette er ditt første FO spill. Selv begynte jeg på nr 3, har aldri hatt sansen for isometriske rpg spill. 

Lenke til kommentar

Opplever en den problemer med spillet. Spiller på PC med tast/mus og TAB knappen slutter å fungere en del (altså i spillet - ikke keyboardet mitt som er problemet). Må så avslutte til desktop og starte spillet på nytt så er det OK. Andre som har opplevd det?

 

Det ser også ut til at det (nesten) bare er den ene GPU'en min som belastes. GPU2 ligger på 90+% mens GPU1 ligger på 0-2%. Andre som har problemer med SLI og Fallout 4 (jeg har 2x GTX 780).

 

Veldig morro spill dette uansett - jeg syntes bare det er litt rotete system for armor.

Lenke til kommentar
Det ser også ut til at det (nesten) bare er den ene GPU'en min som belastes. GPU2 ligger på 90+% mens GPU1 ligger på 0-2%. Andre som har problemer med SLI og Fallout 4 (jeg har 2x GTX 780).

 

Veldig morro spill dette uansett - jeg syntes bare det er litt rotete system for armor.

Kjent problem. Fallout 4 har ikke noen SLI-profil ennå, så SLI støttes enn så lenge ikke.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Hva slags build går dere da folkens? Og hvilken vanskelighetsgrad?

 

Går nå strenght og slår meg vei gjennom ødemarka (så langt det er mulig..) Spiller p.t på Hard men bør nok øke det.

Plukka opp en leg furious power fist av Swan uttafor massachusetts state house. Jeg var der liiiitt for tidlig kan man si, så brukte en god halvtime på å få han i bakken :p

 

Spillet sier vel at hvis det er et dødningehode ved siden av fiendens hp-bar så betyr det at fienden er mye sterkere enn deg, og det anbefales å stikke. Men slik jeg ser det er det bare en utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...