Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvordan en hel gjeng med spesialister på skismøring samlet kan ta så feil. I dag kunne de like godt brukt smøretipset til Swix-appen, og fått bedre ski.

En ting er en gang. Første gang på føret osv.

 

MEN I SVARTE DA! GANG ETTER GANG??????????????????????????????????????

Ja. Hjelmeset sier at det er vanskelig å endre smøring i løpet av et mesterskap. Jeg skjønner ikke helt det. De må jo ha nok peiling til å "ta det på sparket". Om ikke skia blir optimale, så må de jo i alle fall bli bedre enn et Norge skal komme over ett minutt bak på stafetten.

Fantastisk uttalelse. Hva i alle dager gjør de om det snør en natt da? Nysnø. Bruker samme glider og ski og alt?

Lenke til kommentar

Synes ikke dette er så gøy OL hittil.

Vi failer i grenene vi er mestere i, på både det å trene før OL og smøringen. Dette er for meg nybegynnerfeil.

 

Dersom du vet at du skal til Sotsji og i høyden så trener du ikke nede. Hvorfor kunne ikke alle gjort som Ole Einar og trent oppe? Er jo helt for jævlig, de andre kommer aldri til å ha en sjangs.

 

Også smøringen? Vi har smørebuss for 6 millioner kroner med toppmoderne utstyr så klarer de å ta så jævlig feil på et påskeføre.

Nei, kommer aldri til å få sove i natt med tanke på morgendagens løp for herrene. Mareritt.

Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat Coop som trener Northug da.

Dæven, jeg som trudde det var Svein Fanebust (CEO CooP) som har stått for oppkjøringen til Northugen før OL i år.

 

Edit: On topic, skandale om smøringen er like dårlig i dag, og gutta blir gående med kladder under skia. Godt vi har gullet til Jansrud i dag i hvertfall.

Endret av Trollface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når starter siste etappe på stafetten i morgen? Noen estimater?

12:11 norsk tid. Sett med norske øyne kan du slå på tv'en 12:12, det er først da Northug begynner.

 

Ble 12:09 norsk tid på førstemann, og 12:10 på Northug. Beklager virkelig om du satset på 12:12 og gikk glipp av de to første minuttene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...