Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Kommer meg fortsatt ikke forbi første race mission... :p

mhm

prøvd 20ganger(og nei fleiper ikke)

sendt en ganske forbannet melding til rockstar på facebook, der jeg klaget over ikke fungerende tjenester(som man MÅ ha), samt en skip knapp til den fucka tutorialen (beklager hvis jeg er litt for brutal men slikt ødelegger humøret)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par kompiser på 360 som spiller fint, men enda flere som ikke får til. Er nok helt tilfeldig.

 

Hva er din mening, litt hyppet hele online? Leser på GTA forum at Online ikke var like bra som det kunne virke. Eneste eg fikk prøvd var "Free Mode". Det er ikke moro for min del, liker ikke å spille uten å ha noe fremgang. Når eg prøvde noe annet ble eg stuck i et løp som Lamar ba meg kjøre.

Lenke til kommentar

Såklart er det ikke omgamazing... Man må jo komme seg inn i deg for å kunne ta heists og få cashos, noe man tilsynelatende ikke kan gjøre fordi man ikke kommer seg gjennom starten, samt at folk er jo helt insane in game og skyter hverandre hånd over fote all over the place.

 

Slikt jevner seg alltid ut etterhvert.

Lenke til kommentar

 

Hva er din mening, litt hyppet hele online? Leser på GTA forum at Online ikke var like bra som det kunne virke. Eneste eg fikk prøvd var "Free Mode". Det er ikke moro for min del, liker ikke å spille uten å ha noe fremgang. Når eg prøvde noe annet ble eg stuck i et løp som Lamar ba meg kjøre.

Har ikke kommet meg inn personlig, men de andre liker det hittil.

 

Jeg mistenker at det er like morro som forventet om man er flere venner ilag. Vi blir et crew på sikkert 10-20 personer som blir å spille fast, og da blir det gøy.

 

Å spille alene er nok ikke så gøy, akkurat slik jeg synes andre online-spill er kjedelig uten venner.

Lenke til kommentar

Skulle starte GTA nå. Måtte installere en update, men når jeg gjør det går bare skjermen i svart. Og Playstation reagerer ikke på noe...hjelp? :(

 

Hadde samma problem

 

Hvis ingen andre har svart så:

 

 

Avbryt oppdateringa, og sett den på pause i history mode, så gå til Online helt til høyre, så last ned.

Lenke til kommentar

Så det fungerer fortsatt ikke? Det var jo overraskende... :roll: Som sagt før flere ganger: Et MMO vil aldri fungere smertefritt på launchdagen. At noen faktisk gidder bruke tid på å prøve å få spille fatter jeg ikke. Hvorfor sitte i timesvis og se på connection error osv, når man vet det ikke vil bli ordnet før tidlligst i morra? Og sannsynligvis ikke før om noen dager?

Lenke til kommentar

Har møtt problemer med å logge meg på Online, og tidligere i kveld streika både Social club og crews i tillegg. Nå har jeg endelig fått joina et crew (Hail to The Kings, baby), og social club er også oppe og går. Men Online? Nix. Men hadde ikke kjempe forhåpninger om at det skulle funke så fort etter lansering - skjer nok mye de neste par dagene tenker jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...