Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme Booz. Er et par tre fyrer som venter sammen med meg. Noen som kommer og noen som går.

Men hos meg står det "Launching session"

 

Edit: 360 ja.

Tenkte meg serverne kom til og bli overbelastet, håper det er oppe om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar

Helt greit. Sånn er det når antallet spillere er usannsynlig mye mer enn forventet.

Standard ved mmo launches.

Rockstar visste at GTA5 kom til å selge maaange millioner kopier, burde rullet ut onlinedelen til forsjellig tid/land. Når alle får samtidig blir det overbelastning på servere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Restarta og i loadingscreena trykka jeg A (xbox) og kom rett inn på Online og et race. Etter racet og på vei til oppdrag nummer to fikk jeg session lost og nå kommer jeg ikke inn lenger...

 

Hmm, prøvde det og noen ganger, får bare at cloud server er utilgjengelig. Er på PS3. Er det noen som har kommet inn med PS3, eller er det bare 360?

Lenke til kommentar

Veit dere om om man bare får en onlinebruker per kjøpte spill?

 

Jeg har en Xbox live 3 måneders gratisbruker, og så har jeg den vanlige som jeg har spilte med i storyen som jeg helst vil bruke. Funker det nå å teste ut online med den gratisbrukeren for så å begynne på nytt med den jeg holder på med storyen? Eller er det bare en per kjøpte spill. Lurer også fordi de spurte om de kunne sende en mail til meg for å være sikker på at det var meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...