Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der klarte jeg omsider å komme meg inn igjen, men jeg får fortsatt ikke gjort noen ting. Havner på en parkeringsvakt hvor jeg blir bedt om å gjøre et race, men det skjer ingenting der. Også står det hele tiden "username left" nede til venstre. LAME!

Endret av -Morten_
Lenke til kommentar

...er så glad jeg har enorme mengder på singleplayerdelen igjen, selv etter 60 timers singel-spill...slik at jeg slipper å ta drepen på spillegleden ved å "prøve å komme inn" i en multiplayer-release som naturligvis ikke fungerer på lang stund.. :rofl:

 

Er sikker på at jeg hadde blitt lei hele GTA, inkludert singelplayer om jeg hadde sittet og slitt slik mange av dere gjør nå :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes online er helt konge. Er allerede masse missions og aktiviteter. Eneste ankepunket jeg har er at det er lite variasjon blant oppdragene man får på mobilen.

 

At online er ustabilt forventet jeg med tanke på hvor godt dette spillet har solgt.

Kommer definitivt til å ha det gøy med crewet fra diskusjon.no og kompisene mine fremover!

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har opplevd\opplever enda er at du som regel må prøve tusen ganger å komme forbi den første race som er del av turtorial. Står bare "launching session" og "waiting for other players" :| lenge og for alltid.

 

Men når du er forbi det, så er det ingen connection problemer jeg har opplevd.

 

Hvis noen av dere har lyst å legge meg til, å spille med noen som ikke vil drepe deg.

Legg meg til på Xbox 360, Gamertag er: Dag Jacob

 

Jeg spiller bare lukket sessions for det er altfor mange som bare vil drepe hele tiden, blir litt lei av det. Har heller lyst å tjene penger og samarbeide. :)

Endret av Keymaster.Po
Lenke til kommentar

Blir nok mindre av det etterhvert, avhengig av hvordan bonuser man får for ikke drepe alt og alle, samt penalties for å spille slik.

Er vel repercussions om jeg forstår det riktig.

Men nå i starten må folk bare slå seg løs og få det ut av systemet =D

Si hvis det er en person som har drept deg 6 ganger på kort tid, det blir litt vanskelig å ikke ønske å forsvare seg eller ta hevn? :) Men da lurer jeg på om du også for penalties, for å forsvare deg.

 

Passive mode funker ikke så bra når de kan fortsatt kjøre over deg og jeg har faktisk opplevd å bli skutt i bilen når min passive mode var på. :|

Lenke til kommentar

Keymaster: såklart skal man ta hevn. Ser mest på gta online som et coop spill enn et death match spill selv, selv om jeg garantert blir å etterlate meg et fjell med lik etter kort tid in game =p .

 

Step one og two for meg er å finne en nice bil og en maske jeg er fornøyd med.

 

Når jeg en gang kommer inn.

Lenke til kommentar

If you're struggling to earn cash early in your GTA Online career, you may find yourself tempted to begin killing other players on sight just so you can loot their dead bodies. But GTA Online will reward you for your good behavior in the form of regular cash payments. It may not earn you as much money as straight-up murdering strangers, but it's at least a consistent form of income. And there's one other benefit, too: you won't earn yourself a "bad sport" reputation. Rockstar has built a matchmaking system that makes sure jerks are matched up with other jerks, effectively banishing the worst offenders to a murderous wasteland of their own creation. Suddenly those good-behavior rewards sound pretty nice.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...