Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dem sliter så sykt mye med å la folk koble seg til online så lover ikke det godt generelt, hvis folk skal lage seg hus, kjøre racing, utføre oppdrag på kryss og tvers av spillere. Å la folk koble seg til er vel minste utfordringen dem har. Har ikke fått kommet meg inn å spilt siden det åpnet klokka 1 igår. Tragisk :(

Får ikke engang slettet karaktererer heller, dem har ikke laget noe form for error. Så den bare står å henger på deleting konstant. Samme hvis jeg går direkte online når jeg starter spiller, uendelig loading. Er ingen timeout sjekk utenom når du joiner fra story mode. Og Rockstar har ikke oppdatert noe som helst på Twitter .................

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hvis dem sliter så sykt mye med å la folk koble seg til online så lover ikke det godt generelt, hvis folk skal lage seg hus, kjøre racing, utføre oppdrag på kryss og tvers av spillere. Å la folk koble seg til er vel minste utfordringen dem har. Har ikke fått kommet meg inn å spilt siden det åpnet klokka 1 igår. Tragisk :(

Får ikke engang slettet karaktererer heller, dem har ikke laget noe form for error. Så den bare står å henger på deleting konstant. Samme hvis jeg går direkte online når jeg starter spiller, uendelig loading. Er ingen timeout sjekk utenom når du joiner fra story mode. Og Rockstar har ikke oppdatert noe som helst på Twitter .................

 

Sliter så mye? Ja, det kalles innkjøringsproblemer. Noe vi har sett før - f.eks SimCity. Når alle prøver å koble seg til etter noen misslykka forsøk foreslår jeg at du kanskje venter noen timer - eller dager.

 

Slapp helt av - syting kommer ingen noen vei med.

Lenke til kommentar

når jeg raner en butikk med en annen, får begge personene like mye penger da? eller er første mann til mølla til å ta posen med gryn?

 

En får pengene, så må han dele etterpå, eventuelt stikke av. Det er vel ikke så veldig lønnsomt å rane en småsjappe når gevinsten deles på 2..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvis dem sliter så sykt mye med å la folk koble seg til online så lover ikke det godt generelt, hvis folk skal lage seg hus, kjøre racing, utføre oppdrag på kryss og tvers av spillere. Å la folk koble seg til er vel minste utfordringen dem har. Har ikke fått kommet meg inn å spilt siden det åpnet klokka 1 igår. Tragisk :(

Har du noen gang prøvd et MMO ved launch? Det vil aldri fungere. Selv WoW slet med launch, og du ser hvordan det gikk? Bare smør deg med tålmodighet og prøv igjen om noen dager, så slipper du all frustrasjonen over å ikke klare å spille online. Det samme gjelder for øvrig når neste online-spill kommer. Neste fra Blizzard, EverQuest Next, WildStar, Elder Scrolls Online osv, det har ingenting å si. Ingen av dem vil fungere smertefritt ved launch. Det kan jeg garantere. Bare sjekk denne posten når de slippes om du ikke tror meg.

Lenke til kommentar

Jeg har null niks problemer med å spille GTA Online etter jeg ble ferdig med turtorial.

Et tips til dere som ikke har startet. Lås bilen slik at bare du og dine venner kan bruke den.

For det er kjipt å rane en butikk og så ha en fremmed person stikke av med getaway bilen ;)

 

Også hvis dere vil tjene litt penger er det god ide å ta biler som ser bra ut, men ikke de flotteste.. for de vil dem ikke ha, men ja.. kjøre dem til custom shop, så kan du selge dem for en bra pris.. av å til.. :)

Endret av Keymaster.Po
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...