Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rockstar visste at GTA5 kom til å selge maaange millioner kopier, burde rullet ut onlinedelen til forsjellig tid/land. Når alle får samtidig blir det overbelastning på servere.

Ja de visste de kom til selge mye, men ikke så mye som de solgte.

 

Hadde vært greit om det var stabilt, men er ekstremt sjeldent slike launches går uten hiccups.

Lenke til kommentar

Veit dere om om man bare får en onlinebruker per kjøpte spill?

 

Jeg har en Xbox live 3 måneders gratisbruker, og så har jeg den vanlige som jeg har spilte med i storyen som jeg helst vil bruke. Funker det nå å teste ut online med den gratisbrukeren for så å begynne på nytt med den jeg holder på med storyen? Eller er det bare en per kjøpte spill. Lurer også fordi de spurte om de kunne sende en mail til meg for å være sikker på at det var meg.

Er jo per gamertag selvfølgelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver igjen i kveld. Passer dårlig at eg skal reise vekk i en uke i morgen. Men forhåpentligvis er det spillbart når eg kommer hjem

 

Det er nok like greit. MMOer funker aldri på launch uansett. Jeg vil tro du får en bedre opplevelse av å vente en uke, fordi du da får en uke ekstra til å glede deg, og du vet det funker når du kommer hjem. Som det er nå er det bare en hel masse mas om disconnects osv. ;)

Lenke til kommentar

Så en som sendte en melding til en annen online. Hmm, lurer på om man kan skrive med tastatur til hverandre, får de som har det, evt. onscreen tastatur. Eller om det bare var en av mange meldinger man kan velge mellom.

GTA online, skrive meldinger til hverandre... alle vet at det ender opp med 14 åringer som skriver meldinger om hva han gjorde med mora di fordi at du drepte dem...

Lenke til kommentar

Kult at det er i gang - synd at det sliter. Men som forventet egentlig: Tenk en trakt som fint klarer å sende gjennom hele brukerbasen i en slange, men når alle skal inn trakta samtidig da stopper det. Vil funke bedre utover tenker jeg når folk har fått logget seg inn og fått spilt litt uten å slite på login-serveren. Selve gameplayserveren har jo vært operativ i to uker nå uten store problemer (Socialclub).

 

Glær meg til jeg kommer hjem i kveld.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt skuffa eller? Synes helt ærlig det var kjedelig. Oppdragene lite variert, flerspillerdelen er bare run and gun og hit and run og jeg er lei etter en halvtime...

 

Kanskje det blir morsommere om jeg spiller med noen jeg kjenner, men synes ikke akkurat dette var så kult, variert og nyskapende som det rockstar fortalte.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...