Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg starter spillet så er det første jeg gjør er å finne en bil jeg jeg kan selge til LS Customs. Deretter er det race og oppdragene fra Simeone og Han derre dopfyren som jeg ikke husker hva heter nå. Før jeg avslutter Online finner jeg en ny bil å selge til LS Customs. Den derre Lampadarti coupe eller cab gir mer enn 9000. Easy money.

Lenke til kommentar

Hvor mye cash har dere? Jeg har rundt 80k og var heldig nok til å finne en Sabre turbo.

 

Utrolig at man slipper å kjøpe den egentlig. Sabre Turbo må være beste bilen du kan stjele og plassere tracker på. Den er så ufattelig deilig å kjøre. Satt sikkert bare å cruisa i 2 timer med bilen igår, bare helt random. Kjøring i dette spillet er en ren nytelse.

Lenke til kommentar

Hva synes dere er raskeste måten å tjene penger på da? Race, rane noen, missions?

 

For min del har jeg tjent mest på race! Mange løp som tar 2-3 minutt og du får 8000 for å vinne.

 

Race er greit i starten siden du ikke må betale noe for det du kjører.

 

Men ærlig talt er oppdraget Violent Dust det beste å ta, spesielt med et crew. 2-3 minutter med dreping av folk. 9000 i cash for hver completion. Rinse and repeat.

Lenke til kommentar

Men ærlig talt er oppdraget Violent Dust det beste å ta, spesielt med et crew. 2-3 minutter med dreping av folk. 9000 i cash for hver completion. Rinse and repeat.

 

Er det mulig å spille oppdraget på nytt? Gikk ikke an å ta replay på story missions i går iallfall.

Lenke til kommentar

Noen som bruker et headset med mic til GTA Online? Og eventuelt har noen anbefalinger på den fronten?

 

Har absolutt 0 erfaring med dette headsetet og Astro, men tror det skal være noe av det råeste av spill-headsets. AS40 skal vel være like bra som AS50, bare kablet? Litt snillere pris på det. Hørt Turtle Beach skal være ok (?).

Hvordan skyter man raketter eller bruker powerups under "GTA" mode race?

På xbox så er det å trykke ned høyre stikka. Vet ikke med PS3 men sikkert det samme?

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

 

Har absolutt 0 erfaring med dette headsetet og Astro, men tror det skal være noe av det råeste av spill-headsets. AS40 skal vel være like bra som AS50, bare kablet? Litt snillere pris på det. Hørt Turtle Beach skal være ok (?).

 

På xbox så er det å trykke ned høyre stikka. Vet ikke med PS3 men sikkert det samme?

Okei, takk. Skal prøve det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...