Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Det er ca over 700 story missions, nesten like omfattende som singleplayeren som du kan spille med mange venner. Dette kalles jobs, du kan hoste et game og få random jobs eller ta jobs du får av kontaktene dine ingame i gta online. Missions blir mer omfattende desto høyere rank du blir, dette for å balansere våpen og utstyr generelt. Tjener mer og mer penger.

 

Spillet har mer innhold enn et MMO, er helt sykt.

Høres bra ut! Har prøvd flere jobs på de blå stjernene, men har bare endt opp på deathmatch greier. Må gå opp i level først kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer mer etterhvert som du levler.

 

Tok nettopp et oppdrag hvor jeg måtte redde en fyr og ta med noe "stash" og levere hos en fyr. Etter det måtte jeg til et gjengområde og sprenge bilene deres før jeg til slutt måtte forfølge gjenglederen og drepe han.

 

Synes det var tøft, men hadde jo vært enda kulere om et par kompiser hadde vært med på det :)

Høres deilig ut :)

Lenke til kommentar

Kommer mer etterhvert som du levler.

 

Tok nettopp et oppdrag hvor jeg måtte redde en fyr og ta med noe "stash" og levere hos en fyr. Etter det måtte jeg til et gjengområde og sprenge bilene deres før jeg til slutt måtte forfølge gjenglederen og drepe han.

 

Synes det var tøft, men hadde jo vært enda kulere om et par kompiser hadde vært med på det :)

 

Tok denne med 3 randoms i stad. Utrolig morsomt.

 

Etter å ha funnet stashet skulle vi dra, men de andre var mer opptatt av å drepe de kriminelle. Så jeg som var smart nok hoppet i bilen og begynte å tute slik at han andre snudde seg og hoppet inn i bilen. Utrolig kult.

 

Kan bare tenkte meg hvordan det er hvis man spiller med folk man kjenner og kan kommunisere.

Lenke til kommentar

Den der har jeg prøvd solo et par ganger, men kom aldri forbi bilene. Hadde 1 igjen =( .

 

Redder aldri noen, dog. Skøyt alle på første plassen rett ned, tok dopet, og det var tydeligvis helt greit for Gerald eller hva han het han som ga missionet =p

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Høres bra ut! Har prøvd flere jobs på de blå stjernene, men har bare endt opp på deathmatch greier. Må gå opp i level først kanskje?

 

Du trenger ikke å gå på punktene på kartet. Du bruker bare mobilen eller hoster for deg og dine venner random jobs, eller du bare aksepterer jobber du får av dine storykontakter online. Du kan gjøre de solo også hvis du vil, eller ta med vennene dine. Du bestemmer helt selv hva du vil spille. Du kan godt free roame og levle på den måten også.

Lenke til kommentar

Kordan funker dette her med bad sport?

Kva som slår inn?

 

Og teamkillers... blir det straffa på ein måte? Når man free roamer rundt, eller er det bare å ratte ned alle som kjem i nærheiten?

 

Du kan drepe hvem du vil og da tar du noe av pengene dems samtidig. Men er det noen som virkelig er kødd så kan du ringe Lester og plassere en Bounty på vedkommende hvis du vil :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan bare tenkte meg hvordan det er hvis man spiller med folk man kjenner og kan kommunisere.

 

Careful what you wish for... :p

 

 

 

GTA online er jo ein tragadie, drar spillet ner 1 karakter for meg pga irritasjon.

Skjønner frustrasjonen, men ser ikke hvordan det skal påvirke single-player? Dessuten er det jo bare nå i oppstarten. Klart de fikk problemer når de solgte så ekstremt de første dagene. Men det blir bedre, og de har tenkt å gi ut nytt content regelmessig - inkludert content creator. Jeg ville satt karakter på GTA single-player og GTA Online hver for seg, og ventet med sistnevnte til ting fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...