Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

så de har bare slått av alt uten å gi nærmere forklaring? eller kanskje hele greia krasja av seg selv da det er lørdag og sikkert stort trykk? var inne tidligere i dag...

 

jojo, startet nedlastning ab bf4 betaen.... frister lite med storymode her også...

Akkurat det der som irriterer meg litt. Spillet er nesten som et MMO så burde vært noe form for driftsmeldinger. Har vel vært nede i flere timer nå uten et eneste ord fra dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Update -- 3:00 PM ET 10/5/13:

GTA Online on PS3 has been down for part of today and we have been working with Sony to stabilize connection on that platform as quickly as possible. We are also very aware of the continued issues with loss of characters, money, rank, and items, and are focused on identifying the root causes and resolving the issue for players. More updates on that topic will be posted here: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartment...

Lenke til kommentar

Akkurat nå kan jeg bare Free Roame.

Matchmaking er nede, så man kan kun gå rundt i byen.

Men bedre en ingenting.

Åja. Aldri hatt det problemet, så skjønte ikke. Etter jeg kom inn fredag kveld så har alt funket.

 

Eneste minuset er at fra jeg logget av igår så gikk jeg ned 4 leveler til når jeg startet idag, fra 24 til 20. Ikke krise, men er et par timers arbeid :p.

Lenke til kommentar

 

Update -- 3:00 PM ET 10/5/13:

GTA Online on PS3 has been down for part of today and we have been working with Sony to stabilize connection on that platform as quickly as possible. We are also very aware of the continued issues with loss of characters, money, rank, and items, and are focused on identifying the root causes and resolving the issue for players. More updates on that topic will be posted here: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartment...

 

Dette sto det på lenken din CH3Z

 

 

oops. The page you were looking for doesn't exist

You may have mistyped the address or the page may have moved.

Take me back to the home page

 

Kan tenke meg gutta svetter endel nå gitt, håper det ordner seg for dem.

Lenke til kommentar

Dette sto det på lenken din CH3Z

 

 

oops. The page you were looking for doesn't exist

You may have mistyped the address or the page may have moved.

Take me back to the home page

 

Kan tenke meg gutta svetter endel nå gitt, håper det ordner seg for dem.

 

Ser ut som linken har blitt kuttet litt, så her er linkene:

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246--Updated-3-00-PM-ET-10-5-13-GTA-Online-Launch-Status-Latest-Updates-

og

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

 

Edit: Denne kan være grei å få med seg vil jeg tro:

 

Note: When the Rockstar Cloud Services are unavailable, you are given the option to still play online on disc-based content (rather than R* Cloud content). You are asked to confirm before entering Multiplayer whether you would like to play on a temporary character, without the ability to save. If you confirm this option, please note that none of your old characters will be available for that play session, and the temporary character you create will not be saved. If you want to make sure the characters you create are saved, you should not proceed into GTA Online when the R* Cloud Servers are unavailable. Even if the services come back up while you are playing on a temporary character, that character will not save -- you would need to return to Single Player and re-enter GTA Online to load your non-temporary characters and resume playing with the ability to save progress.

 

Endret av Nitrius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke veldig lovende oppdatering men. Håper virkelig karakterne kommer tilbake og at det bare er clouden som er nede. Å miste alt etter så lang tid er litt vel ekstremt .....

Du får ikke tilbake karakteren din du heller? Spilte med min tidligere på dagen, men nå er den søkk borte...

Lenke til kommentar

Har man laget en karakter mens cloud serveren er nede, og spilt på den, så vil ikke den lagres, da dette bare er en midlertidig karakter, selv om cloud serveren kommer opp mens man spiller på den karakteren. Dog skal komme opp en melding når man entrer online delen som spør deg om du har lyst til å spille på en midlertidig karakter mens cloud serveren er nede.

 

 

Edit: Rockstar skulle fått opp en side med server status, det hadde nok hjulpet en del.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har man laget en karakter mens cloud serveren er nede, og spilt på den, så vil ikke den lagres, da dette bare er en midlertidig karakter, selv om cloud serveren kommer opp mens man spiller på den karakteren. Dog skal komme opp en melding når man entrer online delen som spør deg om du har lyst til å spille på en midlertidig karakter mens cloud serveren er nede.

Er ikke dette som er problemet da du får klar beskjed om at du må lage tempkarakter når cloudserverne er nede. Her er alt borte, karakter jeg har holdt på med siden lanseringsdagen, penger og alt. Jeg så ene charslotten min stod som level 10 noen sekund før den gikk som level 1 igjen istad. Så håper virker den kommer tilbake. Nekter å tro dem har en bug som fysisk sletter data fra cloudserverne, isåfall har dem et major problem.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er ikke dette som er problemet da du får klar beskjed om at du må lage tempkarakter når cloudserverne er nede. Her er alt borte, karakter jeg har holdt på med siden lanseringsdagen, penger og alt. Jeg så ene charslotten min stod som level 10 noen sekund før den gikk som level 1 igjen istad. Så håper virker den kommer tilbake. Nekter å tro dem har en bug som fysisk sletter data fra cloudserverne, isåfall har dem et major problem.

 

 

Ser den, har selv hatt en karakter som forsvant men som kom tilbake, dog usikker på om det var fordi cloud serveren var nede, da jeg ikke har fått med meg hvordan det hele funker før jeg leste den melding til Rockstar nå. Uansett får man håpe at ting begynner å stabilisere seg snart, for dette har godt potensiale til å være artig i god stund fremover.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...