Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan man kan gjøre det slik at man får reparert bilen sin gratis hos Los Santos Customs? Med den første bilen jeg hadde så kunne jeg det, men så fant jeg en mye kulere bil som jeg kjøpte en ny tracker for, og nå må jeg betale for alt selv. Pengene forsvinner veldig fort når jeg må reparere bilen min hele tiden.

Lenke til kommentar

Det er vel også en deathmatch mener jeg.

 

Gjorde et oppdrag i går med 5 andre randoms i går. 3 på hvert lag og vi skulle hente en bag med dop hos en dude som kjørte på motorsykkel og så levere den. Når laget mitt var framme drepte vi fyren, men de andre på laget gikk ikke ut av bilen å henta bagen. (jeg som styrte bilen tenkte det var lurt å vente med å gå ut).

 

Det ender med at politiet kommer å dreper oss alle samtidig som det andre laget også kommer. I det jeg kommer tilbake fra de døde så er de drept og 2-3 nye politibiler har ankommet. Dette gjentar seg sikkert 7-10 ganger og det er garantert 40-50 politibiler rundt bagen. Fullstendig kaos.

 

Men morro var det.

 

 

 

Er det noen som vet hvordan man kan gjøre det slik at man får reparert bilen sin gratis hos Los Santos Customs? Med den første bilen jeg hadde så kunne jeg det, men så fant jeg en mye kulere bil som jeg kjøpte en ny tracker for, og nå må jeg betale for alt selv. Pengene forsvinner veldig fort når jeg må reparere bilen min hele tiden.

 

Hvis du har den forsikringa så tror jeg bilen skal komme tilbake hver gang du dør eller bilen blir ødelagt. I alle fall skjedd hos meg at bilen kommer tilbake i fin stand etter at jeg blitt drept.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Den første gangen er gratis fordi Simeon betaler for deg, i bytte mot at du hjelper ham med oppdrag i ny og ne. Det forklares jo grundig i spillet.

Ran flere butikker, eller start å selge SUVs på mod shop, da tjener du 9000 hvert... 50. minutt eller så? Og gjør oppdrag for Gerald og Simeon, blir litt cash da og. Eller ran butikker.

Lenke til kommentar

Simeon ja. Er ikke bare bare å hente de bilene der. Kjørte etter han ene i 5 minutt og skjøt løs på bilen, mens jeg flere ganger kræsjet i han, no use. Måtte deretter stoppe og kjøpe ammo, og i det jeg kom ut av butikken hadde han selvsagt brukt "flee at the speed of light"-knappen i bilen hans og var nå omtrent på den andre siden av kartet. Fant han til slutt og skjøt han i fillebiter (til han døde), men neida, han rygger sakte tilbake og fortsetter (!?!) å kjøre. TIl slutt var politiet så lei av min stå-på vilje og innsats at de drepte meg idet bilen min sto fast i grøfta.

 

Makan til oppdrag skal du se lenger etter.

Lenke til kommentar

Ja jeg hater de der. Hadde kanskje vært lettere med en sniper rifle og at man visste ruta hans, men de der kjøre etter og bruke en forferdelig skytemekanisme er kun irriterende.

 

Han har dog noen missions hvor du skal hente en bil som står parkert. De er greiere.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Simeon ja. Er ikke bare bare å hente de bilene der. Kjørte etter han ene i 5 minutt og skjøt løs på bilen, mens jeg flere ganger kræsjet i han, no use. Måtte deretter stoppe og kjøpe ammo, og i det jeg kom ut av butikken hadde han selvsagt brukt "flee at the speed of light"-knappen i bilen hans og var nå omtrent på den andre siden av kartet. Fant han til slutt og skjøt han i fillebiter (til han døde), men neida, han rygger sakte tilbake og fortsetter (!?!) å kjøre. TIl slutt var politiet så lei av min stå-på vilje og innsats at de drepte meg idet bilen min sto fast i grøfta.

 

Makan til oppdrag skal du se lenger etter.

 

Jeg prøvde å ta et bilde av Coquetten jeg skulle "hente" i det første oppdraget. Etter en episk biljakt på seks-sju minutter, utallige avfyrte skudd, to separate avristninger av to stjerner med politi og nok shunting til å gi Hulken alvorlig nakkesleng klarte jeg ENDELIG å presse det helsikes flaket opp mot det betong-autovernet på utsiden av highwayen som går gjennom byen, slik at den flippa og landa på taket. Tømte magasinet i den idioten som satt inni, og poserte stolt fremfor byttet mitt.

 

Bilen hadde knapt karosseri igjen.

 

Finner ikke bildet på Social Club. ;_;

Lenke til kommentar

Synes dere ting fungerer noe bedre i dag, for dere som har prøvd? Kom meg inn i går, men fyren ble slettet i går kveld når jeg logget ut. Gidder ikke å begynne på nytt om ikke ting er litt bedre.

 

Skjønner ikke det der, ingen av mine karakterer har blitt slettet. Dere er klar over at Cloud Services var nede mange ganger i går og dermed får ikke lastet inn karakterne. Det er bare å retrye så kommer karaktern opp. Hvis dere begynner å lage ny da så overskriver dere den gamle hvis dere ikke velger ny slot.

Lenke til kommentar

Det var jo "myyye bedre" i går også når jeg spilte etter jobb, men utover kvelden så funket ingenting, karakteren min forsvant osv...

 

Jeg fikk koblet til cloud server i går og fikk lastet inn penger osv men ikke karakteren min.

 

Om ting fungerer "myyye bedre" i dag er det jo kansje en mulighet for at karakteren min kommer tilbake også, får vel se etter jobb.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Faen som jeg hater folk som kun er ute etter å ødelegge for andre på billøp. Og går rundt hver gang en fjott kræsjer på siden av bilen. Dirty tricks..skulle ikke vært lov

 

Hehe, Spillte ett race med 15 andre, gta mode, altså med våpen enabled. Etter å ha kommet meg ut av mølja i begynnelsen på en solid andreplass begynnte jeg å sakte og sikkert å ta innpå førsteplassen som hadde fått ett rimelig langt forsprang fra begynnelsen av ved ikke å bli kræsjet i.

Bare ett par checkpoints fra mål kunne jeg se bilen langt foran meg, klarte å skyte ett av hjula med pistolen fra en imponerende lang avstand. Se han skjeine ut av veibanen etter at hjulet eksploderte var utrolig tilfredstillende :p

 

I ett annet race var det jeg som ble satt ut av spill rett før mål på førsteplass, da en annen spiller som hadde gitt opp løpet for lenge siden hadde bestemt seg for å prøve å frontkollidere med andre >_>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...