Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Må være bug eller noe, man må klatre over gjerdet, kjøre ut. En av portene er åpen, tar litt tid før den åpner. Gjort dette mange ganger nå.

Åja. Jeg gjorde det isted, men det kan stemme at den åpner seg etterhvert. Vi trodde at den åpnet seg hvis en kjørte inn fra utsiden, men da må det bare ha vært tilfeldig at porten åpnet seg (jeg stod inne og vennen min ute).

 

Når jeg tenker på det gir deg jo ikke noe mening at man kan åpne den utenfra... Beklager det :p

Endret av SnappleApple
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

«GTA Online» er massivt, åpent og helt «gratis»

Men likevel en stor skuffelse.

http://www.pressfire.no/features/Xbox360/7552/GTA-Online-er-massivt-pent-og-helt-gratis

 

 

Det blir for dumt å komme opp med en mening så tidlig når spillet bare fungerer halvveis. Dessuten har de jo bommet på det helt essensielle, som er å spille med vennene dine. Spiller du ikke med venner, har du ikke opplevd GTA online. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

 

Det blir for dumt å komme opp med en mening så tidlig når spillet bare fungerer halvveis. Dessuten har de jo bommet på det helt essensielle, som er å spille med vennene dine. Spiller du ikke med venner, har du ikke opplevd GTA online. Så enkelt er det.

 

Ja reagerte på det samme selv. Trodde Pressfire var bedre enn dette, de burde ha ventet i alle fall til neste uke før de anmelder GTA online. Nå er det altfor tidlig. Fåtall som kommer inn å får spilt problemfritt.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at den enkleste måten å tjene penger på er å stjele biler. Men alle bilene har jo forskjellig verdi.

Fikk solgt en til 8000,- nå nettopp, noe som er rekord for min del med over det dobbelte av de tidligere. Husker ikke navnet på den akkurat nå, men kan sikkert poste det senere om ingen har noe bedre.

 

Forslag til biler med god verdi?

Lenke til kommentar

Prøvd etter jobb hver dag nå å komme meg online, men ingen nytte. Ikke fått velge bil, eller startet racet en gang. Kommer bare opp "launching session" eller "waiting for other players".

 

Prøvd blant annet å slette title update, og laste den ned på nytt. Prøvd forskjellige wi-fi tilkoblinger. Prøvd å lage ny karakter. Prøvd invite only, solo session, og alle andre moduser. Null hell.

 

Så, er vel bare å endre navn til tråden:

aD0xqq9_460s.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har funnet ut at den enkleste måten å tjene penger på er å stjele biler. Men alle bilene har jo forskjellig verdi.

Fikk solgt en til 8000,- nå nettopp, noe som er rekord for min del med over det dobbelte av de tidligere. Husker ikke navnet på den akkurat nå, men kan sikkert poste det senere om ingen har noe bedre.

 

Forslag til biler med god verdi?

kor kan man selg de bilen da

Lenke til kommentar

Hos meg så sto det en og venta utenfor en butikk. Rett etter jeg gikk ut ble jeg skutt rett ned. Karma siden jeg selv drepte den ansatte i butikken...

 

Synes den slags er utrolig morsomt, sikkert ikke like morsomt for den som blir drept. Men kan se for meg at det blir noen gode øyeblikk når man spiller i lag. Kan lage mye sprell. Første eg skal er å finne Mini banken å vente til en kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...