Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er som regel et herk og få tak i de offisielle bumperne og sånt i starten til de produktene. Hadde virkelig trodd Google skulle ha fått fingeren ut av ræva og gjort dette bedre tilgjengelig til nå, men neida. Like vanskelig som i fjor, og i forfjor. Ser ikke helt hva som er problemet når det er snakk om et så stort selskap og ikke et lite kickstarter prosjekt.

 

:realmad:

 

Neida, er ikke verden undergang, men hyggelig om de begynner satser litt hardere på internasjonal levering av produktene sine for utålmodige kunder :D

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Jeg vil si at kvalitetsfølelsen til N5 ligger mellom en S4 og en 5s. Tror ikke du blir misfornøyd :)

da har jeg hentet tlf fra sandefjord komplett og herregud! Savnet etter N4 har ligget latent! Angrer nå at jeg ikke bestilte fra elkjøp og sparte noe spenn. Men du køddef ikke med kvalitetsfølelsen og dette kommer fra en som må ha htc og sony standard. Følelsen i hånda er digg som bare og er stilren. Den skiller seg ut for å si det sånn. :). Var btw spontankjøp da min sony z er to uker gammel og solgte den for 2500kr til ei kompi. Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Sukk....da kan jeg bekrefte at det er US modellen av nexus 5 multicom leverer. Hadde et håp at dem hadde blingsa siden det stod at de sendte lg821 versjonen, men det var det altså ikke. Tok den ut av elska og holdt den, før jeg stille la den ned igjen, som et dødfødt spedbarn:( var den hvite modellen og greier...den var skikkelig Nice...ikke sånn glorete hvitt som Samsung bruker, men fint hvitt. Kvalitetsfølelsen var enorm iforhold til Samsung...jaja, har nå bestilt den svarte modellen fra netshop

Lenke til kommentar

Klarer ikke å rettferdiggjøre et kjøp av Nexus 5 når jeg har 4. Kan noen hjelpe meg?

 

Nexus 4 er såpass bra at nei, jeg kan egentlig ikke hjelpe deg ;) Men alt er jo et lite hakk bedre, så om du har pengene og har lyst på ny mobil så er det jo bare å kjøre på. Fantastisk telefon.

Lenke til kommentar

Fant ikke noe god informasjon om dette, men noen som har kjøpt fra utlandet og fått det tilsendt til Norge?

 

Eg bestilte Nexus 5 32GB White frå ei britisk side kalt handtec.co.uk: http://www.handtec.co.uk/google-nexus-5-white-32gb-lg821-auk3wh.html

Dei sender til Norge og trekk då frå britisk moms, det blei då samme pris som på britisk Play Store, £339 + ca £15 i frakt.

 

Dei har den ikkje på lager atm, og det står ingen dato for når dei vil få den inn, men eg sendte dei ein mail tidlegare i veka og fekk då svar at dei venta den inn i slutten av denne veka. Det stemmer godt overens med datoen dei har på 16GB svart, 29. nov, so eg har eit stort håp om at min og blir sendt i morgon.

Endret av Skoging90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...