Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det som er kjekt med Nokia sin (DT-910) er at den stående. En trenger forøvrig bare en lader som støtter Qi standarden at det skal funke, mye varierende kvalitet der ute.

Lenke til kommentar

Den brukte blitzen under fokusering, og jeg har samme problemene ute i fullt dagslys (så fullt det blir på denne delen av året).

 

Rommet er heller ikke så mørkt, ingen andre telefoner jeg har hatt har slitt med fokus i stua. I tillegg vet det i det minste når de ikke finner fokus, denne er jo helt på bærtur.

 

Om du har det ute i fullt dagslys også, da begynner jeg å bli rådløs. Du får håpe på at det er en software-feil, slik at det ikke er noe hardware-feil!

 

Jeg har sett litt på Nokia DT-900, som er liggende. Noen med erfaringer på den? Det å ha en slik en på skrivebordet kan jo være en livredder på en batteritung dag.

Lenke til kommentar

Mulig, sannsynlig til og med, at dette har vært svart på tidligere i tråden, men hvilken trådløs lader bruker de av dere som har Nexus 5? Noen spesiell som er anbefalt? Pris spiller ingen rolle, men vil gjerne ha en pålitelig trådløs lader på nattbordet jeg bare kan legge telefonen på om kvelden og vite at den er på 100% om morgenen.

Jeg har en JBL PowerUp Speaker ( http://www.nokia.com/global/products/accessory/md-100w/ ) som jeg bruker med Nexus 5 telefonen, har fungert strålende de få dagene jeg har hatt telefonen. Laderen har fungert bra i litt under 1. år nå, regner med at det forsetter.

Endret av Thyem
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på Nokia DT-900, som er liggende. Noen med erfaringer på den? Det å ha en slik en på skrivebordet kan jo være en livredder på en batteritung dag.

Er vel ikke så mye å si om den. Det er en trådløs lader med rekkevidde på ca 1 cm over ladeputen, og så lenge mobilen ligger sentrert på den; vil den lade. Den skaper ikke noe spesiell varme ved lading, og kommer i mange ulike farger (selv om svart/hvit er trolig det mest passende, alt etter hvilken farge mobilen din er). Laderen er vesentlig mindre enn telefonen, noe som kan være irriterende om du skal trykke i kantene til mobilen når den ligger å lader.

 

Noe annet du lurer på, som jeg kan tilføye? :)

 

Jeg regner med bestille denne i løpet av uken, ser ut til å være et greit alternativ.

Lenke til kommentar

Endte med å sende denne i retur; noice-bug ved video-recording var bare helt brutalt. Camera er hit & miss gjorde at det ble en dealbreaker for meg.

 

Egentlig ganske så trist for 4.4 og raskheten i menyene tilsvarte til forventingene mine og det er det beste brukeropplevelsen som jeg har hatt. Kanskje jeg får kjøre CM på Sony z etter hvert. :/

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye å si om den. Det er en trådløs lader med rekkevidde på ca 1 cm over ladeputen, og så lenge mobilen ligger sentrert på den; vil den lade. Den skaper ikke noe spesiell varme ved lading, og kommer i mange ulike farger (selv om svart/hvit er trolig det mest passende, alt etter hvilken farge mobilen din er). Laderen er vesentlig mindre enn telefonen, noe som kan være irriterende om du skal trykke i kantene til mobilen når den ligger å lader.

 

Noe annet du lurer på, som jeg kan tilføye? :)

 

Jeg regner med bestille denne i løpet av uken, ser ut til å være et greit alternativ.

 

Var ganske behjelpelig den! Har du opplevd noen forskjeller i ladetid med andre ladere, om du har hatt flere å velge i?

 

Virker som at jeg også lider av den vonde mikrofonen. Får se om det går seg til med en oppdatering eller to, hvis ikke blir dette kjipt.

For de som skjønner seg på lydspråket, så er min erfaring at det er en ganske "skarp" gate med ganske kraftig kompressor og limiter. Telefonsamtaler lider av dette har jeg opplevd (ikke 100% garantert, kan være dekning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...