Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg rimelig fornøyd med Posten og Elkjøp for øyeblikket... Av en eller annen grunn så ble pakken min markert med hjemlevering av den typen der den ligger i postbilen til dagen etter om du ikke er hjemme! Så jeg som kunne hatt mobilen nå, må vente til fredag med å få lov til å hente den på posthuset :(

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i mikrosim? Den gamle mobilen er ødelagt, så klarer ikke lage bruker på telenor (må motta en kode på SMS...). Kan jeg stikke bort på telekiosken eller noe sånt? Prøvde å klippe til det gamle kortet, men ser ikke ut til at det funka så bra.

Regner med du kan stikke innom en telenorforhandler. Eller så kan du ringe kundeservice å få de til å sende sim-kort. Tror det koster 100,- å få kundeservice til å sende.

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i mikrosim? Den gamle mobilen er ødelagt, så klarer ikke lage bruker på telenor (må motta en kode på SMS...). Kan jeg stikke bort på telekiosken eller noe sånt? Prøvde å klippe til det gamle kortet, men ser ikke ut til at det funka så bra.

Gå inn på en hvilken som helst mobilsjappe, så klipper det kortet for deg så det passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...