Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tar ihvertfall sjansen på en multicom modell...skal være forsiktig når jeg åpner innpakningen slik at om det viser seg at det ikke er 4g, kan jeg sende den tilbake på angrerett

 

Det burde du uansett fått lov til. Jeg har sett på produktsiden til Nexusen, og det er ikke lett å si hvilken modell det er... Modellnummeret påstår de at er D821 (internasjonal), men i beskrivelsen så skriver de at den er amerikansk.

 

Det er vel slik at du har loven på det tilfellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denna tråden minner etterhvert om unger i godterikø. Blir fort surt i rekkene når det går for sakte fremover. Nå også tvil om godteriet der fremme er ekte saker. Fornøyelig.

 

Uansett, jeg synes Elkjøp har gjort en bra figur. De er tidligere ute enn alle andre, selger med rabatt og stiller opp på forumet. Kreds. Så jeg håper alle i køen får sitt og at alle går hjem fornøyde til slutt.

Du har så rett, så rett. :p

 

Jeg kjører for øyeblikket HTC One X med Android 4.2, og bruker Hangouts for SMS.

Men ble litt skuffet når jeg fant ut at det ikke virker som iPhone sin meldingsapp, der meldingen vil bli sendt over GPRS når mottakeren støtter det, og SMS ellers.

Er det slik i Android 4.4 også? Eller er det noe ekstra støtte i den versjonen som lar Hangouts integrere seg tettere opp?

Lenke til kommentar

Du har så rett, så rett. :p

 

Jeg kjører for øyeblikket HTC One X med Android 4.2, og bruker Hangouts for SMS.

Men ble litt skuffet når jeg fant ut at det ikke virker som iPhone sin meldingsapp, der meldingen vil bli sendt over GPRS når mottakeren støtter det, og SMS ellers.

Er det slik i Android 4.4 også? Eller er det noe ekstra støtte i den versjonen som lar Hangouts integrere seg tettere opp?

 

Det er slik du beskriver for alle. Jeg vil anta at grunnen til at iMessage sømløst kan svitsje mellom SMS og iMessage er fordi de kontrollerer både avsender og mottaker (siden iMessage kun er tilgjengelig på Apple sine produkter). Hangouts derimot kan brukes på telefoner fra mange leverandører, inkludert for eksempel Apple, og man kan nok derfor ikke vite hva slags programvare mottakeren har tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Netonnet skulle sende meg en oppdatering på om det var USA- eller "Rest of the world"-modellen i løpet av dagen.

 

Noen som vet allerede? Hvis ikke så skal jeg holde dere oppdatert :)

 

Jeg snakket med de nå. Damen ante ikke modellnummeret, men hun sa at de fikk de tilsendt av LG Norden, og da måtte det være den "nordiske" versjonen.

Lenke til kommentar

Og i dag finner vi ut om Komplett klarer å sende ut sitt første parti. Akkurat nå ligger det an til at den ankommer en dag for sent i forhold til en tur jeg skal på. Akk.

 

Har de planer om å sende ut i dag? Har stått ubekreftet 4.des en stund nå. Bestilte 01.11 og ordren står fortsatt som åpen - og ingen annen info. Har du snakket med dem?

Lenke til kommentar

Har de planer om å sende ut i dag? Har stått ubekreftet 4.des en stund nå. Bestilte 01.11 og ordren står fortsatt som åpen - og ingen annen info. Har du snakket med dem?

Første parti blir sendt idag, om partiet kommer til deres lager (som altså ikke er en bekreftet dato fra leverandør (LG)). Dette iht mail fra komplett.

 

EDIT:

De som har forhåndsbestilt hos komplett sendes ut nå, så da blir det ny mobil før helgen. :)

Endret av Klykken-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke rootet den, men ser ikke bort ifra at jeg hiver på Cyanogen når ting har blitt litt testet. Det er såpass clean Android at jeg ser egentlig ikke noen grunn til å roote eller bytte rom. Eneste jeg kommer på i farten er å installere Ad-block og få en kernel jeg kan overklokke/underklokke og undervolte.

 

Yeah, det er et par småtweaks jeg savner som f.eks skille på swipe ifra toppen med høyre og venstre side i stedet for to-finger swipe.

 

Men pr dags dato er jeg strålende fornøyd med Vanilla 4.4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...