Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg venter i spenning på denne. Blir kanskje min første Android-telefon, da det frister å prøve noe annet enn iPhone denne gangen. Har en iPhone4 som virkelig trenger å bli byttet ut. Dersom den blir lansert 15.okt er det noen som aner hvor lang tid det tar før vi kan få en i hende her på berget?

Lenke til kommentar

Okay, ser hvordan de gjorde det under lansering i fjor, sendte via Jetcarrier fra statene osv. I år som den kommer med LTE kommer det mest sannsynlig to versjoner, en egen europeisk som er kompatibel med våre bånd. http://www.android4fans.com/2013/09/12/lg-d821-spotted-at-fcc-could-be-nexus-5-lte-european-version/

 

Da blir det plutselig verre å få tak i en under launch, med mindre den norske Play Store åpner i tide til lanseringen. (Tvilsomt, da ryktet kun sier innen utgangen av året.) Er det noen som har noen tips og triks for å få tak i fra England eller Tyskland, uten å kjenne noen som bor/studerer der for øyeblikket?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ikke at jeg helt vet hva det er , men er det veldig gode nyheter ? Hva er bra med det? Jeg spørr fordi jeg ikke har peiling....

En del greier kun kommer på den amerikanske utgaven av butikken, så ryktet indikerer ikke annet enn at telefonen ser ut til å bli tilgjengelig for oss også.

 

Dersom den kun selges gjennom Google store her til lands er det imidlertid litt dumt, iallefall for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jo, fordi det skal være en utviklertelefon, noe som i seg selv skal være billigere. I tilegg har Nexusene generelt vært billigere over dammen, og da burde det være likt her. Nexus 4 startet under 4k (16gb-utgaven).

Utviklere er neppe en spesiell art som har krav på å få telefoner rimeligere enn andre... ?

Google har vel uansett en tradisjon for å selge Nexus litt rimeligere, men det er hardware på linje med ganske kostbare telefoner. Så om Google også selger denne modellen billig er det jo fint, men ikke noe jeg "krever" eller "synes de bør".

Lenke til kommentar

Min neste telefon :)

 

Gidder ikke fikse skjermen på Note2, bruker heller pengene på Nexus!

 

 

Ifølge ryktene blir denne lansert i morgen, men finner ikke noe info om Google Event? Burde ikke invites vært sendt ut for lenge siden om de virkelig har launch allerede om 24 timer??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...