Gå til innhold

Forhåndsbestille GTA V på PSN - når kan man preloade?


Anbefalte innlegg

Lefdal skal ha dagstilbud på tirsdag til 400kr... Usikker på om jeg skal gå etter den eller bare kjøpe det på PSN.

Gamestop skulle ha 600kr (+50kr for noe jeg ikke fikk med meg hva var). Ser nesten ut som de priser spillet opp pga populariteten. Tror det er like greit å kjøpe på PSN da.

Å ikke ha en fysisk kopi er ikke så farlig når det er snakk om en standard utgave, tar vel ikke mer enn 17gb heller(?).

 

Vanskelig å bestemme seg. :hrm:

ca 18gb før installasjon på psn, vet ikke sikkert hvor stort det er etter det er installert

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rockstar har jo sagt att du skulle få laste det ned idag kl 16 norsk tid!

 

viss du allerede har kjøpt spillet så kan du gå til nedlastingslista å der står det desverre 16/9, vet ikke om de endrer dette idag eller om vi må vente til kl 24.00

 

Men uansett om man får startet nedlastinga i kveld eller om noen timer så får man ikke spille før natt til tirsdag uansett så for min del må jeg vente til etter jobb på tirsdag for å få prøve spillet, så for meg betyr det lite om jeg må vente til i kveld, ps3`en står klar til å starte nedlastinga kl 02.00 i natt uansett :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Det om jeg laster det ned i dag eller imorgen spiller liten rolle sålenge det er klart før release.

 

Det som er faktum her er at de kuksugerne hos Sony/Rockstar ikke klarer å gjøre jobben sin å holde det de lover, det er det som er irriterende. Kanskje de glemmer å trykke på "den rød knappen" når spillet skal releases den 17 også, hva vet vel jeg, jævla fitter, gjør jobben deres og hold det dere lover!

Lenke til kommentar

Det om jeg laster det ned i dag eller imorgen spiller liten rolle sålenge det er klart før release.

 

Det som er faktum her er at de kuksugerne hos Sony/Rockstar ikke klarer å gjøre jobben sin å holde det de lover, det er det som er irriterende. Kanskje de glemmer å trykke på "den rød knappen" når spillet skal releases den 17 også, hva vet vel jeg, jævla fitter, gjør jobben deres og hold det dere lover!

Begynner og bli litt nervøs av hele greia.

Lenke til kommentar

Det om jeg laster det ned i dag eller imorgen spiller liten rolle sålenge det er klart før release.

 

Det som er faktum her er at de kuksugerne hos Sony/Rockstar ikke klarer å gjøre jobben sin å holde det de lover, det er det som er irriterende. Kanskje de glemmer å trykke på "den rød knappen" når spillet skal releases den 17 også, hva vet vel jeg, jævla fitter, gjør jobben deres og hold det dere lover!

Enig i det du sier! Da man betaler for en vare, skal man jaggu få det man betaler for. Blir som å selge skinnet før bjørnen blir skutt, altså helt idiotisk...

Lenke til kommentar

Hva? Det er jo umulig med 40 GB versjon som jeg har. Går det an å koble til en ekstern disk, eller må den fysiske disken inni byttes?

 

Du må nok bytte disk med mindre du ikke klarer å slette såpass mye at det blir plass. Hadde selv 40 GB på min PS3, byttet nå nylig for å få plass til dette spillet.

Lenke til kommentar

Nød lærer naken kvinne å spinne. Fant en 160 GB harddisk på gulvet under PC-bordet. Er fra en netbook jeg demonterte for ett år siden. Tyvflaks.

 

EDIT: Må le av meg selv. Er vanligvis lat og satt når det gjelder å gjøre noe hjemme, men når det gjelder GTA kunne jeg flytta fjell. Følte meg som en sutrete 10-åring i det muligheten for å ikke kunne spille spillet meldte seg. Nå preloader den med en hastighet på 4 MB/s, veldig imponerende. Sånn var aldri PSN før.

Endret av BaronSlask
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...