Gå til innhold

Forhåndsbestille GTA V på PSN - når kan man preloade?


Anbefalte innlegg

Faen! Jeg hadde spillet på 90% lastet ned på PSN. Skulle minimere nedlastingen, og da bestemte de seg for å avslutte hele fuckings nedlastingen.

 

Nå må jeg begynne på nytt, og får feilmelding når jeg nå prøver å laste. Faen!

 

Noen som får opp feilmeldingen "An error occured during the download operation (80029563)"?

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får det opp enda...

Virker som det har noe med betalingen.

Har lest at det kan fikses om man logger inn på psn via pc og kansellerer forhåndsbestillingen og kjøper på nytt vil det funke. Sjekk om det faktisk er trekt fra kontoen din.

 

Men synes det virker rart da jeg faktisk kjøpe ett annet spill samtidig...

Lenke til kommentar

Her går det så sakte at jeg nesten vurderer å sluke noen sovepiller, og heller våkne i natt når nedlastningen er ferdig. Har lastet i 3 timer nå, og den bikket nettopp 25%..

 

Det gikk raskt tidligere i dag, men så bestemte nedlastingen seg for å avslutte - og nå på ca 20 minutter så har det lastet ned 10 mb. Det som var rart var at det lastet ned raskt i begynnelsen, ca 400 MB var lastet ned før jeg gikk på kjøkkenet. Da jeg kom tilbake var det 10 MB som var lastet ned. Forsvinner filene i et svart hull eller?

Lenke til kommentar

Kjøpe på psn I går kveld. Begynte nedlasting men fikk mail om at betalingen ikke ble gjennomført og at jeg måtte fixe det, samt at psn ville foreta ny betalings sjekk før release. Hadde et gammelt visa inne og bytta til mitt nåværende. Ordna samtidig at psn skulle trekke fra visa og inn på wallet selv.

I dag morges var det nedlasta og jeg begynte installasjon før jeg dro på jobb....

Kom hjem nå og jeg får beskjed om at jeg ikke får spille før start dato....wtf.

Ser ikke ut til at noe er trukket eller betalt inn til wallet heller. Må vel kansellere og kjøpe og laste ned på nytt I natt....kjeeeeeedelig!

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Hei og hopp! Der ramla det inn et par mailer om at wallet er blitt fyllt på og prepurchase er gjennomført. Men må nok vente litt til pga av at ting begynte å laste ned her for ett par timer siden...var inne på my downloads på ps3 store og klikka på gta5 så plutselig begynte den å laste ned på nytt. Bare at det går ganske fort faktisk, sammenlignet med at jeg brukte 9 timer eller noe første gangen.....

Lenke til kommentar

Nå er jeg på 9%. og begynte vel 18:15 eller noe sånt. Jeg prøvde å skru av og på konsollen nå, og da går det raskere igjen. Over 20 mb på 1 min.

 

Det er så irriterende å tenke på at jeg var 90% ferdig med det tidligere i dag før det klikket. :(

Ah, ja, den må svi, føler med deg! Forhåpentligvis er spillet ferdig til i morgen tidlig, ellers blir det svært dårlig stemning. Skal forsøke å skru konsollen av og på selv, for nå går det nesten bakover her.

Lenke til kommentar

Virker som det har noe med betalingen.

Har lest at det kan fikses om man logger inn på psn via pc og kansellerer forhåndsbestillingen og kjøper på nytt vil det funke. Sjekk om det faktisk er trekt fra kontoen din.

 

Men synes det virker rart da jeg faktisk kjøpe ett annet spill samtidig...

 

Ja, jeg havnet tilfeldigvis på Sony sine sider og fant en "cancel pre-order" knapp som jeg trykket på. Etter det var det bare å kjøpe det på nytt (pengene var ikke allerede trekt) i PS Store og så kunne jeg starte spillet (som allerede var lastet ned).

 

Har jaktet på rednecks i hele kveld :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, jeg havnet tilfeldigvis på Sony sine sider og fant en "cancel pre-order" knapp som jeg trykket på. Etter det var det bare å kjøpe det på nytt (pengene var ikke allerede trekt) i PS Store og så kunne jeg starte spillet (som allerede var lastet ned).

 

Har jaktet på rednecks i hele kveld :xmas:

Måtte gjøre det samme, og det funket som juling :-)

Lenke til kommentar

Spillet har selvsagt lastet seg ferdig i løpet av natten, men nå får jeg "An error occurred during the install operation (80029563).

 

Nå må jeg tydeligvis laste ned på nytt igjen. Fy søren så elendig.

 

Edit;

Nå får jeg lastet rundt 1 GB før nedlastingen begynner på 0 igjen, dette har skjedd to ganger.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...