Gå til innhold

Forhåndsbestille GTA V på PSN - når kan man preloade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nød lærer naken kvinne å spinne. Fant en 160 GB harddisk på gulvet under PC-bordet. Er fra en netbook jeg demonterte for ett år siden. Tyvflaks

 

.

 

EDIT: Må le av meg selv. Er vanligvis lat og satt når det gjelder å gjøre noe hjemme, men når det gjelder GTA kunne jeg flytta fjell. Følte meg som en sutrete 10-åring i det muligheten for å ikke kunne spille spillet meldte seg. Nå preloader den med en hastighet på 4 MB/s, veldig imponerende. Sånn var aldri PSN før.

overraska sjæl, 50% her alt!

Lenke til kommentar

en ting til, er det noe igjen å laste ned etter man er ferdig med de 18 gb ?

 

noen som vet hvordan det er med betalingen ?

forhåndsbestilte mandag eller tirsdag så fikk jeg melding om at jeg ikke hadde penger på ps-kontoen.

så jeg la inn penger idag og startet nedlastningen, men har enda ikke fått en bekreftelse fra sony om at det er i orden.

 

Sikkert bare en liten oppdatering når man starter spillet utenom det skal det ikke være noen problem :)

 

4,46gb nedlastet allerede for min del så spillet er ihvertfall klar til tirsdag når jeg kommer hjem fra jobb :) (sikkert ferdig nedlasta kl 8 i morgen, men får ikke spilt det noe kl 24.00 på tirsdags morgen siden jeg må stå opp kl 05.30)

 

Det med betalinga skjer innen release så sikkert i løpet av dagen i mårå

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

blir den nødvendige installasjonen på 8 gb installert nå samtidig som vi laster ned, eller kan vi ikke installere før natt til tirsdag?

 

Spillet blir installert når det er ferdig nedlastet, så eneste som kanskje skjer ved release klokka 24.00 på tirsdag morgen er en oppdatering viss noe i det hele tatt, så spillet er klar for spilling etter installasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...