Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Åpnet Hemet Jungle Hunter her om dagen. Er visst et litt håpløst prosjekt å bygge en combo deck rundt ham.

 

Blir nok at jeg kjøper pakker til en pity timer reset til av ungoro og så sparer etter det.

Du kan jo prøve deg på denne, hvis det frister:

Lenke til kommentar

 

Åpnet Hemet Jungle Hunter her om dagen. Er visst et litt håpløst prosjekt å bygge en combo deck rundt ham.

 

Blir nok at jeg kjøper pakker til en pity timer reset til av ungoro og så sparer etter det.

Du kan jo prøve deg på denne, hvis det frister:

 

Morsomt prosjekt i og for seg, man blir hengende veldig etter på bordet, så når du kjører evig jades, så hjelper lite, man er død. I alle fall virker det litt sånn såvidt jeg har fått til.

 

Mulig doomsayer og wild pyro kunne hjulpet litt når jeg tenker meg om.

 

Prøvde litt mer:

Om man får rampa, samla kort, Hemet en tur. Første Auctioneer og et par jades en tur. Fandral for å få shuffla hardt en tur, så andre auctioneer tredje jadeturen så tar det av ganske hardt. Evt hvis har innervates og coin kan man kombinere fandral og auctioneer, men det skjer sjelden.

 

Alt i alt en litt dum deck, men skal man først spille jades så føles den mer levende enn de tradisjonelle versjonene.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hva syns dere om de kommende forandringene ang. Hearthstone packs?

 

  • Every time you open a legendary card it will be guaranteed to be one that you don't have before.
  • Everyone will be guaranteed to open a new legendary card within the first ten packs of the new set.
  • Both of these changes will start when the next expansion hits.

Kan ikke si noe annet enn at dette er supre endringer! :)

Lenke til kommentar

Noen som irriterer seg litt over viceous fledgling om dagen? I Arena er det kortet irriterende i mine øyne, spiller hunter nå og det er nesten game over om ikke folk har et svar på turn 3 etter at jeg har spilt den. Det kortet snowballer alt for mye til å være en 3-drop.

 

AtW

Det finnes tusenvis av reddit tråder, youtube videoer osv om flappy bird og hvor kjipt det er å møte den, føkkings windfury hver gang...

Lenke til kommentar

Veldig kult med pakkeendringene!

 

Må vel nærme seg announcements av neste xpac og previews nå også.

Normalt sett har det skjedd ting i april, august og november/desember. Tipper vi begynner å se noe mot midten/slutten av juli eller begynnelsen av august, med release i august.

Lenke til kommentar

Ukens Brawl er så gøy med Patches :D , yarr. Lett å kontre den da.

 

For de som er interessert i Wild-turneringer:

 

https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20888398/watch-the-hearthstone-wild-open-6-28-2017

 

Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli:

 

https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017

Endret av VanH
Lenke til kommentar

 

Stem på en champion til HCT Spring og vinn packs. Husk å gjøre det før 5. juli:

 

https://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20852984/watch-the-spring-championship-6-28-2017

Ser de har blitt gjerrigere med packs: 

"If your champion plays in the finals, for example, you would earn four total packs (including your participation pack)"

 

Var det ikke langt flere tidligere? Nuvel, noen som har gode tips? Sist gang gikk det skeis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...