Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har fått veldig sansen for menagerie decks, oftest med azure drake, direwolf alfa og en del murlocs, med Curator og to zoobots. Cult master for å fylle hånda igjen. Blir ganske morsomme zoo decks, spesielt i priest. Power word shield gjør underverker for å holde murlocs på bordet lenge nok til å få noe synergi.

 

I druid prøver jeg ut varianter med curator, zoobot og beast synergy, men har ikke funnet noe som fungerer spesielt bra enda.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, hva tenker folk å prøve å spille når de nye kortene kommer ut? 

 

Selv hadde jeg lyst til å prøve Quest Priest og Quest Warrior, men det jeg foreløpig har sett av reviews av de nye kortene slakter disse to totalt :(

 

Tror kanskje det blir Discard quest warlock eller noe sånt i stedet...

Lenke til kommentar

Un'Goro ute for NA.

Delvis, har krasjet fullstendig. Så på Kripp åpne pakker (fikk 9 legs, 5 unike og alle var vel skrot) før server knelte. Han har spillt minesveiper en stund :p

 

Hvor mange pakker kommer folk til å kjøpe med gull/cash? Hvor mange har preordret?

Selv har jeg 5100 gull jeg tenker å bruke, i tillegg til de 5 pakkene fra ymse jeg har opparbeidet meg. Vurderte preorder, men har ikke lyst som en protest på forhøyede priser og kommer til å få en del dust pga Sylvanas, Rag osv.

Lenke til kommentar

Etter å ha åpnet 67 pakker sitter jeg igjen med følgende gevinst:

4 Legendary (2 golden)

10 Epic

 

Jeg syntes jeg var veldig heldig med pakkene denne gangen, selv om de som var Legendary neppe kan brukes til så mye. Ser på Reddit at det er flere som klager over at de samme kortene har en tendens til å dukke opp i mange av pakkene. Selv så fikk jeg 9+ av Razorpetal Lasher, Lakkari Felhound og Sabretooth Stalker. Får nesten bare håpe at det er noe tull med distribusjonen av kortene slik at det er muligheter for å få noen ekstra pakker som plaster på såret :wee: (men for min egen del syntes jeg distribusjonen av kortene var som normalt)

 

Har åpnet 2 pakker siden forrige Legendary, så det frister ikke så veldig å åpne flere pakker siden "pity timer" er omtrent på null. Er vel like greit å crafte eventuelle kort man trenger fremover.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...