Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

March 29 50 gold

March 30  Mean Streets of Gadgetzan card pack

March 31 100 Dust

April 1  Whispers of the Old Gods card pack

April 2 Journey to Un’Goro card pack

April 3 50 gold 

April 4 Journey to Un’Goro card pack

 

Idag begynner daily reward greia til  HS. logg inn og du får noe småting for bryderiet

Endret av slipten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

March 29 50 gold

March 30  Mean Streets of Gadgetzan card pack

March 31 100 Dust

April 1  Whispers of the Old Gods card pack

April 2 Journey to Un’Goro card pack

April 3 50 gold

April 4 Journey to Un’Goro card pack

 

Idag begynner daily reward greia til  HS. logg inn og du får noe småting for bryderiet

Almisser tas mot med takk. Siste to ekspansjoner har jo gitt en del pakker for å gjøre småting ved launch, håper de gjør noe liknende nå også.

Lenke til kommentar

Det er kommet utrolig mange nye taunts, og andre anti-Pirate tech-kort. Denne ganger er jeg rimelig sikker på at pure aggro kommer til å slite. Jade derimot har fått mer å kombinere med. Jeg tipper Shaman med Jade/Elemental eller Jade/Murloc kommer til å bli de nye mid-range decken man må slå.

Lenke til kommentar

Det er lov å håpe at ren aggro vil slite ihvertfall, kanskje får vi lov til å spille lengre enn tur 6? Jeg skal i hvertfall gjøre et helhjertet forsøk på N'zoth deathrattle quest priest, og hive med en liten brewmaster eller noe. Kjekt med dobbel reno jackson i decket uten å måtte ha et Highlander deck! :D

Lenke til kommentar

Hvordan funker questsa? Har ikke satt meg inn i nye exp enda :p

Kort fortalt så er du garantert å starte med det i hånden hvis du ikke mulliganer det. De koster 1 mana, du spiller dem og de ligger i bakgrunnen. F.eks spille 7 deathrattles. Når du har utført oppdraget så får du belønningen på direkten, og kan spille den når det passer deg.

Lenke til kommentar

Priest får gjerne være sterkest i verden for min del, håper bare intenst at det ikke blir 50 shades of jade hele neste expansion.

 

Nei, æsj.

 

Når det er sagt lurer jeg på å prøve hardt på en upraktisk combodeck basert på Time Warp. Det kortet ber om å misbrukes.

Spill nok spells til å ha time warp på hånda - samle opp to arcane giant + alex - time warp + arc giantx2 - end turn - din tur igjen - alex + dobbel giant i fjeset - dau

 

Med mindre motstander har taunt eller armor da :)

 

Forøvrig, tror dere alex setter priest til 15 hp, hvis man før det har satt hp til 40 med questet?

Lenke til kommentar

 

Priest får gjerne være sterkest i verden for min del, håper bare intenst at det ikke blir 50 shades of jade hele neste expansion.

 

Nei, æsj.

 

Når det er sagt lurer jeg på å prøve hardt på en upraktisk combodeck basert på Time Warp. Det kortet ber om å misbrukes.

Spill nok spells til å ha time warp på hånda - samle opp to arcane giant + alex - time warp + arc giantx2 - end turn - din tur igjen - alex + dobbel giant i fjeset - dau

 

Med mindre motstander har taunt eller armor da :)

 

Forøvrig, tror dere alex setter priest til 15 hp, hvis man før det har satt hp til 40 med questet?

 

Ja, han gjør det som står på kortet. Ikke 40 eller 30 minus 15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...