Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Typiske secret mage decks med mirror entity og counterspell kan være rå. Synergien i early game med Kabal lackey -> en secret -> Medivhs Valet er ganske brutal. Mulig freeze er sterkere da.

Problemet er at du går tom for spill relativt tidlig med sånne tempospill, så du er avhengig av å vinne fort eller trekke bra med arcane int osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahune's Frost Festival:

 

1. Spill Tavern Brawl og vinn en pakke for den kommende expansion som kommer i midten av August.

 

2. En gratis arena per uke fra nå av, pluss alle starter 1-0 fra gratis arenaen. Deretter er det en gratis arena i uken i de kommede ukene. Grip sjansen og spill arena. Ser dere i arena.

Lenke til kommentar

Er det mulig og få Spiked Hogrider og Clockwork Gnome i samme arena ?

 

Jeg spilte nettopp mot en som spilte Clockwork Gnome på turn 1. Han hadde også Muster for Battle i sitt deck.

 

Jeg trudde clockwork gnome forsvant ut av arena før Spiked Hogrider kom inn ? 

 

Forvirra. 

 

( Om du svarer så trykk "svar" så jeg ser, er nysgjerrig :p )

Det må vel være en som lagde decket sitt for lenge siden, for så å ta en lang pause før personen fortsatte å spille i arena. Mener at f.eks Kripp har opplevd dette flere ganger på streamen, at folk har spart de gode deckene med kort som har rotert ut.

Lenke til kommentar

 

Er det mulig og få Spiked Hogrider og Clockwork Gnome i samme arena ?

 

Jeg spilte nettopp mot en som spilte Clockwork Gnome på turn 1. Han hadde også Muster for Battle i sitt deck.

 

Jeg trudde clockwork gnome forsvant ut av arena før Spiked Hogrider kom inn ? 

 

Forvirra. 

 

( Om du svarer så trykk "svar" så jeg ser, er nysgjerrig :p )

Det må vel være en som lagde decket sitt for lenge siden, for så å ta en lang pause før personen fortsatte å spille i arena. Mener at f.eks Kripp har opplevd dette flere ganger på streamen, at folk har spart de gode deckene med kort som har rotert ut.

 

 

Men hvordan kan du da få Spiked hogrider og gnome i samme deck ? Har han begynt og drafte og så stoppet, fortsatt draft igjen mange måneder senere ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen observasjoner den senere tiden:

 

Spilte wild denne sesongen (dragon priest), virket i starten mer morsomt enn constructed, men på rank 10 og bedre er det ekstremt mye aggro, token druid og pirate warrior.

 

Hva er greia med folk som spiller dirty rat i arena? Ekstremt risky, best case som er delvis sannsynlig er en 3/2, og da betaler du 2 mana for en 2/3 (vel og merke med noe card advantage), men mot meg fikk de ut ting som bog creeper og grimstreet enforcer. Game over.

 

Begynner tydeligvis å miste grepet på arena, deck jeg tror er bra gjør det dårlig, dårlige deck gjør det bedre. Mindre tempo enn før virker som er konklusjonen? Tunge deck gjør det ofte ganske ok.

 

Etter dobbel quest, og endel ok arena så har jeg ca 7500 gold, gleder meg til ny expansion, blir sikkert en 30-40 pakker (pluss de ca 40 som jeg har liggende til "ingen duplicates" slås på). Archbishop benedictus blir artig :)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Har kost meg i arena når folk fikk free win og gratis arena. Enten det eller så har eg hatt meir flaks. Har hatt fleire 9-10-11 wins, og idag skjedde det. Min aller aller første 12-0 arena. Med pala. Har kun hatt et par 12-1 tidligare. Dirty rat i arena skjønner eg heller ikkje for øvrig. Livsfarlig.

Lenke til kommentar

Har kost meg i arena når folk fikk free win og gratis arena. Enten det eller så har eg hatt meir flaks. Har hatt fleire 9-10-11 wins, og idag skjedde det. Min aller aller første 12-0 arena. Med pala. Har kun hatt et par 12-1 tidligare. Dirty rat i arena skjønner eg heller ikkje for øvrig. Livsfarlig.

Gratulerer :D Det er gøy med en 12-0. Første og eneste gang jeg fikk det var noen få dager etter launch i spillet. Jeg spilte closed beta og vanlig beta så jeg hadde dustete mange timer i spillet før det egentlig kom ut så jeg traff på mye nye folk i arena.

 

In other news: 

 

Prøvde pirate warrior i dag, gikk fra rank 18 til 8 i wild på kort tid. Noen andre som sitter med dårlig samvittighet når de spiller pirate warrior ? Har aldri prøvd det før i dag :p

Lenke til kommentar

Aldri testet Pirate Warrior selv heller, men vurderer å prøve meg med det decket i Wild denne måneden. Høres jo ut som en rask måte å klatre til rank 10 på, så akkurat det frister litt. Kanskje jeg gidder å grinde til rank 5 også, men det tør jeg ikke love.

 

Når det gjelder gull så sitter jeg med litt over 16000. Tror jeg aldri har hatt så mye før :O

Lenke til kommentar

Aldri testet Pirate Warrior selv heller, men vurderer å prøve meg med det decket i Wild denne måneden. Høres jo ut som en rask måte å klatre til rank 10 på, så akkurat det frister litt. Kanskje jeg gidder å grinde til rank 5 også, men det tør jeg ikke love.

 

Når det gjelder gull så sitter jeg med litt over 16000. Tror jeg aldri har hatt så mye før :O

Kjøpte du ikke pakker med gull til ungoro, eller er du superhelt i arena? :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde 12.500 da Ungoro kom ut, kjøpte packs for alt. Men nå har jeg spilt Hearthstone siden første closed beta kom til europa så jeg ser ikke helt at det er bortkasta med en evt pre-order siden det er et spill jeg har så ufattelig mange timer i. har ikke brukt mer en 30-40$ til nå så det frister litt med pre-order. Eneste jeg kjøpte var vell noen adventures..

Lenke til kommentar

Bare meg som er drit lei spillet, men ikke helt klarer å slutte? Spiller kun quester.

Føler jeg aldri fikk nok kort til å lage noen gode deck, endte opp med å spille litt pirate warrior, føler aldri jeg blir bedre så da gav jeg opp ungoro.

 

Spiller quester i wild, typ hvis det er play 10 devine shield cards og slikt bare lager jeg et møkkadeck med kun devine shield, spiller wild, kaster ut kort og conceder, rince repeat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...